Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > 3-0!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

בגול הראשון אני די בספק אם אפשר לקחת

כי השוער לא הכי ראה אותו והוא הסתובב לו

אבל את הגול השני פשוט אין סיכוי

מדוייק לחיבור למעלה
פשוט מדוייק


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Nov-01-2002 12:49 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בגול הראשון אני די בספק אם אפשר לקחת

כי השוער לא הכי ראה אותו והוא הסתובב לו

אבל את הגול השני פשוט אין סיכוי

מדוייק לחיבור למעלה
פשוט מדוייק


והגול השלישי פנדל אז גם קשה


דרך אגב למי שלא יודע הפועל הפסידה אתמול 1-0 ללידס
שער די יפה של לידס


___________________
.

Old Post Nov-01-2002 12:52 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NaOren
shake it H-A-R-D



Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel

quote:
Originally posted by SiLvErSkY
עוד אחד מבין...

בקהאם גיגס ורון ניקי באט = קישור!
קבוצה לא יכולה לשחק בלי קישור!
פרגסון עלה עם הגנה רגילה כדי לא לחטוף הרבה בגלל שלא היה לו קישור!
והם עשו עבודה מצוינת אחושילינג
ועוד שחקן חשוב מאוד ששכחת... זה בארטז!
כולם מדברים על בקהאם שחסר וזה.. אבל דוגרי בארטז שוער יותר טוב מריקארדו ואני חושב שאם הוא היה משחק אז התוצאה לא הייתה ככה...
עכשיו אתה תגיב ש
"אף שוער לא יכול לקחת בעיטות כאלה"
אבל אף פעם לא נוכל לדעתת..
בכל מקרה.. בלי קישור, בלי שוער, בלי הסוקרר הראשי... תאמין לי.. זה לא כזה הזיז לפרגסון.. העיקר שהשחקנים שלו נחים..
כמו ההפסד בגביע לאפסיוויץ.. הוא הפסיד 2-0 ואמר שזה תוצאה טובה
מנצ'סטר עלתה ממקום ראשון וזה לא אכפת לה אם זה עם מאזן מלא או לא..
המנוחה של החשקנים יותר חשוב.. נקודה.
מגיע פירגון למכבי חיפה, אנ'לא אומר שלא.. אבל זה לא חוכמה לשחק מול חצי קבוצה.. אפילו פחות.
במיוחד שחוליה שלמה של קבוצה חסרה.


מסכים עם כל מילה שלך...


quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בגול הראשון אני די בספק אם אפשר לקחת

כי השוער לא הכי ראה אותו והוא הסתובב לו

אבל את הגול השני פשוט אין סיכוי

מדוייק לחיבור למעלה
פשוט מדוייק


את הגול הראשון אפשר לקחת
ואת הגול השני אפשר לקחת
ואם היתה הגנה יותר טובה לא היה פנדל
אז די לזיין ת'שכל...

אין דבר כזה גול שאי אפשר לקחת....
אולי אם זה מספרת או וולה
אבל אם השוער היה ממוקם יותר טוב והיה יותר ערני הוא לא היה חוטף את זה...!


___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים

Old Post Nov-01-2002 13:07 
Click Here to See the Profile for NaOren Click here to Send NaOren a Private Message Add NaOren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

אם אם ואם!!!!!

די כבר!!

זה בידיוק הקטע!!

הכל זה אם

ואם הייתי עושה את זה

אבל מה לעשות

קקי!!!!!

ככה זה

STOP BITCHING


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Nov-01-2002 13:13 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiLvErSkY
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: cOsMIC eNERGY

לא.. הקטע הוא שמעצבן אותי שאומרים
"לא משנה איזה שחקנים שיחקו במנצ'סטר.. העיקר שניצחנו, וזה ניצחון גדול ובלה בלה בלה"
או כמו שסקורצ'יו הזה אמר
"אותו הרכב של מנצ'סטר היה לוקח כל קבוצה אחרת"
זה אחושילינג בולשיט..

ממ.. בפנדל האחרון שאני זוכר שבעטו לבארטז הוא לקח אותו כמו גדול.. והוא יודע להתמקם כמו מלך... אנ'לא יודע אם היית אותה תוצאה.. אבל אני יודע שאם כל ההרכב היה משחק לא היה לחיפה סיכוי כ"כ

ראו במשחק שחסר למנצסטר קשר הגנתי - קין או באט בדרך כלל... אם הם היו משחקים אנ'לא חושב שחיפה היתה מגיעה למצבים שלה..

ממ.. בקשר למשחק של הפועל לידס.. היה משחק חמוד.. חסר להפועל תל אביב את אוסטראץ שיעשה גול ממצבים בודדים.. אבל חוץ מזה יש להם קבוצה נחמדה.. נקווה שבארץ הם יצליחו למחוק את ה-1-0
אגב.. המספרת של ברמבי במחצית הראשונה והמשחק של וידוקה היו פשוט יוצאים מין הכלל.


___________________

Old Post Nov-01-2002 13:24  Czech Republic
Click Here to See the Profile for SiLvErSkY Click here to Send SiLvErSkY a Private Message Visit SiLvErSkY's homepage! Add SiLvErSkY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by SiLvErSkY
ממ.. בפנדל האחרון שאני זוכר שבעטו לבארטז הוא לקח אותו כמו גדול.. והוא יודע להתמקם כמו מלך... אנ'לא יודע אם היית אותה תוצאה.. אבל אני יודע שאם כל ההרכב היה משחק לא היה לחיפה סיכוי כ"כ

ראו במשחק שחסר למנצסטר קשר הגנתי - קין או באט בדרך כלל... אם הם היו משחקים אנ'לא חושב שחיפה היתה מגיעה למצבים שלה..


קודם כל רוי קין פצוע אז הוא לא היה משחק בלי קשר...
עכשיו זה ממש בולשיט שאתה אומר שלא היה להם קישור והכל
אחרי הכל הם שלטו בכדור הרבה יותר מחיפה...
ואתה ואני יודעים טוב מאוד שההגנה או ההתקפה לא מחזיקה בכדור רוב הזמן אלא הקישור... אז אין לך בסיס בדברים

quote:
Originally posted by SiLvErSkY
ממ.. בקשר למשחק של הפועל לידס.. היה משחק חמוד.. חסר להפועל תל אביב את אוסטראץ שיעשה גול ממצבים בודדים.. אבל חוץ מזה יש להם קבוצה נחמדה.. נקווה שבארץ הם יצליחו למחוק את ה-1-0
אגב.. המספרת של ברמבי במחצית הראשונה והמשחק של וידוקה היו פשוט יוצאים מין הכלל.


אוסטרץ' עם כל הכבוד לו היה סתם אגואיסט והוא ממש לא היה טוב לפי דעתי
אז הוא הבקיע בזמנו כמה שערים... ביג דיל... בדיוק כמו שאני לא מתלהב מרוסו וחושב שהוא אגואיסט אפס ככה אני חושב על אוסטרץ'...1
והגומלין לא יהיה בארץ אלא בפירנצה


___________________
.

Old Post Nov-01-2002 16:10 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

איזה אנגלית

יאלה עבר, נגמר,

מה אתם ממשיכים לדבר על זה
?

יש כבר ארועי ספורט יותר מעניינים מאז
כמו העובדה שליובין סוף סוף שיחק !!!

איזה מלך הוא


___________________
Never again.

Old Post Nov-01-2002 17:58 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

Cool


___________________
Never again.

Old Post Nov-01-2002 18:05 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiLvErSkY
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: cOsMIC eNERGY

quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל רוי קין פצוע אז הוא לא היה משחק בלי קשר...
עכשיו זה ממש בולשיט שאתה אומר שלא היה להם קישור והכל
אחרי הכל הם שלטו בכדור הרבה יותר מחיפה...
ואתה ואני יודעים טוב מאוד שההגנה או ההתקפה לא מחזיקה בכדור רוב הזמן אלא הקישור... אז אין לך בסיס בדברים


תגיד תדפוק? קשר הגנתי = חלק מההגנה
זה מה שאמרתי שכל הקישור של מנצ'סטר היה חסר ולא היה להם עושי משחק חוץ מסקולס שהיה מצוין.
זה שהם שלטו בכדור זה בגלל ששחקנים במנצ'סטר יודעים לכדרר ולהתמסר כולל ההגנה.. אבל ראית שלא היה קישור שימסור את המסירות עומק.. שיעלה להתקפה וכ"ו.

quote:

אוסטרץ' עם כל הכבוד לו היה סתם אגואיסט והוא ממש לא היה טוב לפי דעתי
אז הוא הבקיע בזמנו כמה שערים... ביג דיל... בדיוק כמו שאני לא מתלהב מרוסו וחושב שהוא אגואיסט אפס ככה אני חושב על אוסטרץ'...1
והגומלין לא יהיה בארץ אלא בפירנצה


אגואסיט אגואסיט ותראה לאן הפועל תל אביב הגיעו בזכותו ותראה איפה הוא עכשיו... הוא ידע לשמור על כדורים ולעשות מהם מצבים טובים
היה לו גם מסירות פשוט הוא היה חלוץ מטרה.. אז מן הסתם שהוא יבעט 80 אחוז מהכדורים שמגיעים אליו.


___________________

Old Post Nov-01-2002 20:52  Czech Republic
Click Here to See the Profile for SiLvErSkY Click here to Send SiLvErSkY a Private Message Visit SiLvErSkY's homepage! Add SiLvErSkY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by m0sh
?? ?? ???!!!!!

?? ???!!

?? ?????? ????!!

??? ?? ??

??? ????? ???? ?? ??

??? ?? ?????

???!!!!!

??? ??

STOP BITCHING


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Nov-01-2002 21:39 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by SiLvErSkY
תגיד תדפוק? קשר הגנתי = חלק מההגנה
זה מה שאמרתי שכל הקישור של מנצ'סטר היה חסר ולא היה להם עושי משחק חוץ מסקולס שהיה מצוין.
זה שהם שלטו בכדור זה בגלל ששחקנים במנצ'סטר יודעים לכדרר ולהתמסר כולל ההגנה.. אבל ראית שלא היה קישור שימסור את המסירות עומק.. שיעלה להתקפה וכ"ו.


מה הקשר לקשר הגנתי עכשיו?!
אתה אומר שחסר קישור שימסור את מסירות העומק... אבל קשר הגנתי לא עושה כאלה דברים בכלל... בשביל זה אתה צריך עושה משחק כמו שאמרת את סקולס... ששיחק אז אני לא מבין מה אתה בוכה
חוץ מזה מה הקטע... אז אתם אוהדים של קבוצה אחרת בארץ... תפרגנו קצת אפשר לחשוב מי יודע מה קרה
לא יהרוג אתכם באמת שלא

quote:
Originally posted by SiLvErSkY
אגואסיט אגואסיט ותראה לאן הפועל תל אביב הגיעו בזכותו ותראה איפה הוא עכשיו... הוא ידע לשמור על כדורים ולעשות מהם מצבים טובים
היה לו גם מסירות פשוט הוא היה חלוץ מטרה.. אז מן הסתם שהוא יבעט 80 אחוז מהכדורים שמגיעים אליו.


זה כמו להגיד שקלצ'נקו תותח
הבנאדם עומד לך מטר מהשער מחכה לכדור ומול שער ריק בועט
או שתופס ריבאונד של מישהו ומכניס בקלות
לא תראה תחכומים והכל

ואיפה בדיוק אוסטרץ' היום... בוא ספר לי מה הוא עושה שם גם
כי פעם אחרונה שאני קראתי בעיתון עליו הוא היה מסופסל


___________________
.

Old Post Nov-02-2002 13:03 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiLvErSkY
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: cOsMIC eNERGY

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה הקשר לקשר הגנתי עכשיו?!
אתה אומר שחסר קישור שימסור את מסירות העומק... אבל קשר הגנתי לא עושה כאלה דברים בכלל... בשביל זה אתה צריך עושה משחק כמו שאמרת את סקולס... ששיחק אז אני לא מבין מה אתה בוכה
חוץ מזה מה הקטע... אז אתם אוהדים של קבוצה אחרת בארץ... תפרגנו קצת אפשר לחשוב מי יודע מה קרה
לא יהרוג אתכם באמת שלא


סקולס לא יכול לעשות תמשחק לבד
כל המחצית הראשונה הוא עשה לבד, אתה לא מצפה משחקן אחד לעשות הכל...
מסירות עומק טובות מגיעות מבקהאם וורון שלא שיחקו
כמו כן היה חסר את הקטע של הפריצות מהצדדים שגם כן אחראים להם בקהאם וגיגס.
מה דיברתי על קשר הגנתי? קשר הגנתי מחלץ את הכדור מההגנה ומתחיל את ההתקפה.. אם ניקי באט למשל היה משחק... בחיים לא היה מצב שקטן וזאטאטס היו מגיעים למצבים האלה.
אוהדים של קבוצה אחרת בארץ? פחחח לא... רק יוניטד.

quote:

זה כמו להגיד שקלצ'נקו תותח
הבנאדם עומד לך מטר מהשער מחכה לכדור ומול שער ריק בועט
או שתופס ריבאונד של מישהו ומכניס בקלות
לא תראה תחכומים והכל

ואיפה בדיוק אוסטרץ' היום... בוא ספר לי מה הוא עושה שם גם
כי פעם אחרונה שאני קראתי בעיתון עליו הוא היה מסופסל


מה הוא עושה? מרוויח פי שתיים משכורת מאשר בהפועל.


___________________

Old Post Nov-02-2002 17:11  Czech Republic
Click Here to See the Profile for SiLvErSkY Click here to Send SiLvErSkY a Private Message Visit SiLvErSkY's homepage! Add SiLvErSkY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > 3-0!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMONDO GROSSO - SHAKE YA BODY [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:32.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!