|
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
עוד אחד מבין...
בקהאם גיגס ורון ניקי באט = קישור!
קבוצה לא יכולה לשחק בלי קישור!
פרגסון עלה עם הגנה רגילה כדי לא לחטוף הרבה בגלל שלא היה לו קישור!
והם עשו עבודה מצוינת אחושילינג
ועוד שחקן חשוב מאוד ששכחת... זה בארטז!
כולם מדברים על בקהאם שחסר וזה.. אבל דוגרי בארטז שוער יותר טוב מריקארדו ואני חושב שאם הוא היה משחק אז התוצאה לא הייתה ככה...
עכשיו אתה תגיב ש
"אף שוער לא יכול לקחת בעיטות כאלה"
אבל אף פעם לא נוכל לדעתת..
בכל מקרה.. בלי קישור, בלי שוער, בלי הסוקרר הראשי... תאמין לי.. זה לא כזה הזיז לפרגסון.. העיקר שהשחקנים שלו נחים..
כמו ההפסד בגביע לאפסיוויץ.. הוא הפסיד 2-0 ואמר שזה תוצאה טובה
מנצ'סטר עלתה ממקום ראשון וזה לא אכפת לה אם זה עם מאזן מלא או לא..
המנוחה של החשקנים יותר חשוב.. נקודה.
מגיע פירגון למכבי חיפה, אנ'לא אומר שלא.. אבל זה לא חוכמה לשחק מול חצי קבוצה.. אפילו פחות.
במיוחד שחוליה שלמה של קבוצה חסרה. |
מסכים עם כל מילה שלך...
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בגול הראשון אני די בספק אם אפשר לקחת
כי השוער לא הכי ראה אותו והוא הסתובב לו
אבל את הגול השני פשוט אין סיכוי
מדוייק לחיבור למעלה
פשוט מדוייק |
את הגול הראשון אפשר לקחת
ואת הגול השני אפשר לקחת
ואם היתה הגנה יותר טובה לא היה פנדל
אז די לזיין ת'שכל...
אין דבר כזה גול שאי אפשר לקחת....
אולי אם זה מספרת או וולה
אבל אם השוער היה ממוקם יותר טוב והיה יותר ערני הוא לא היה חוטף את זה...!
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
|