|
| quote: | Originally posted by Robert
patsermode = on
whihihi! ik heb wizardry al 3 maanden   
patsermode = off |
Mjah beetje triest, als we het zo gaan bekijken weet ik wel zeker dat er mensen hier ook posten die de helft van bovengenoemde tracks al hebben, maar hoef je nie zo mee te patsen, ook al bedoel je het grappig. Das net zo lame als die 7C altijd doet.
Maar ik zou in ieder geval van Tiesto de niet bekende remix van Junkie XL - Breezer (CDR) jatten.
En bij onze grote vriend sasha zou ik Pole Folder & CP - Dust (Flash Brothers Remix) meenemen.
grtz,
TNG
___________________
Last edited by tango on Oct-31-2002 at 14:27
|