|
גם אני קראתי את הכתבה בידיעות, פשוט לא יצא לי להגיב על זה
(שכחתי כנראה)
ובתכלס, אמרו שהם מתאחדים בשביל הכסף,שזה לא משהו
אבל חפיף, העיקר ללכת להופעה שלהם
אני זוכר בכיתה ט (לפני 3-4 שנים) בטיול בצופים של כל הצופים בארץ
(מסע לערבה אם מישהו מכיר)
בחנוכה,
אז היה לנו עצרת שבא הופיע יובל בנאי אני חושב
(הדוד ממשינה ?)
בשירי משינה
פאק זה היה חתיכת הופעה, ועוד אז לא ממש הכרתי את כל השירים 
הפעם יהיה קרחנה
___________________
Never again.
|