|
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
וואלה אחי אני ממקסס דומה לצורה שלך אבל לא משתמש ממש בשינוי ווליום... אבל מה שכן אני מנמיך בחצי את הבס של הטראק הנכנס.. עד שאני מחליף בין הבאסים של הטראקים |
כן גם אני מקססתי ככה עד לפני כמה זמן, אבל גיליתי, בהקלטות שעשיתי, שאם אתה לא מוריד מספיק את הבס אז זה יוצר איזה בוסט של ווליום למיקס הכללי (למאסטר), בקיצור אני מעדיף לא להסתכן אז אני משתמש גם בווליום לעזרתי, כל הקטע הזה של הווליום זה נובע מזה שאני גם מפיק, כי בהפקות מתעסקים עם סאונדים ובלאגנים אז התאמצתי עד שהגעתי לשיטה הזאת, אני גם כל הזמן משתנה אז זה לא קבוע... אגב, יכול להיות שבמיקסרים אחרים משלי השיטה לא תשמע אותו דבר, צריך להתאים את השיטה למיקסר, למשל בג'ימיני שלי כשאני אמרתי שלושת רבעי ווליום זה בערך בסימן של השמונה, בקיצר זה הכל לגבי להתאים את השיטה לעצמך...
___________________
Music----is----universaL
Pay a visit good fella:
Xetro's MySpace
Xetro's Facebook page
|