Registered: May 2001
quote:
Originally posted by moogwai
Ik weet natuurlijk ook niet wat er aan de hand is geweest...
op het nieuws vertelden ze dat die gast een uur voor tijd een aantal dames had lastig gevallen, vandaar dat hij eruit werd gezet.
toen ik het vanochtend hoorde kon ik mijn oren niet geloven! dit is echt ongeloofelijk erg! het is eigenlijk niet te bevatten!
Nov-03-2002 23:33
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Een jaartje of twee geleden was er hier bij Speakers ook een schietpartij... Vent mocht niet meer naar binnen omdat het te laat was. Gun gehaald en heeft er een paar keer op los geknald.
Echt achterlijk... omdat je niet meer naar binnen mag... (was al een uurtje 5 geloof ik) Ik kan er niet bij... Gelukkig geen gewonden (voor zover ik weet)
Nov-04-2002 03:29
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Diep diep triest. Uitgerekend de Matrixx, ben altijd erg te spreken geweest over de security daar. Die lui zorgen ervoor dat wij met z'n allen veilig kunnen stappen... krijgen ze zelf een kogel als dank. Geniaal, werkelijk! Kan d'r met m'n kop niet bij dat iemand zo iets doet.
Ik hoop niet dat een of ander stemmengeil Nijmeegs gemeenteraadslid nu stomme dingen gaat doen. De Matrixx is wat mij betreft een van de weinige fatsoenlijke tenten hier in de omgeving.
Veel sterkte voor de familie en vrienden van die portier(s).
[QUOTE]Originally posted by M_Peror
Ik hoop niet dat een of ander stemmengeil Nijmeegs gemeenteraadslid nu stomme dingen gaat doen. De Matrixx is wat mij betreft een van de weinige fatsoenlijke tenten hier in de omgeving.
Wat ik op het nieuws hoorde, zal de gemeente geen stappen ondernemen omdat de Matrixx een goede naam heeft en dit de eerste keer (hopelijk laatste) is dat er zoiets plaats vindt.
Nov-04-2002 09:40
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
quote:
BRON: RTLNIEUWS.NL
Dader schietpartij Nijmegen is nog voortvluchtig
De dader van de dodelijke schietpartij van zondagochtend in discotheek The Matrixx in Nijmegen is nog voortvluchtig.
Betrokkenheid
Dat heeft de Nijmeegse politie bekendgemaakt. De politie hield zondag wel twee personen aan wegens mogelijke betrokkenheid bij het incident. Bij de schietpartij kwam een portier om het leven, een tweede raakte gewond.
Vermoeden
De politie heeft aan de hand van getuigenissen en beelden van bewakingscamera's inmiddels een vermoeden wie de dader is. Volgens een politiewoordvoerster is hij echter nog niet opgepakt. Veel meer wil de politie niet over de zaak kwijt.
Ook over de exacte toedracht wil de politie ook niet veel zeggen. Volgens de eigenaar van de discotheek en de werkgever van beide portiers, was de dader eerder die nacht buiten de deur gezet na een opstootje. Vervolgens vuurde de man rond sluitingstijd de fatale schoten af voor de ingang van de discotheek.
erg triest......geen woorden voor
Nov-04-2002 13:56
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
tuig van debovenste plank.............
Nov-04-2002 16:41
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by eieregooie
Een jaartje of twee geleden was er hier bij Speakers ook een schietpartij... Vent mocht niet meer naar binnen omdat het te laat was. Gun gehaald en heeft er een paar keer op los geknald.
Echt achterlijk... omdat je niet meer naar binnen mag... (was al een uurtje 5 geloof ik) Ik kan er niet bij... Gelukkig geen gewonden (voor zover ik weet)
er is toch ook iemand een keer met zn auto naar binnen gereden omdat die geweigerd werd?
raar volkje hoor!
ps. wanneer draait Red Dragon in Delft !?!?
Nov-05-2002 15:08
eieregooie
Perceptions
Originally posted by AlFerox
er is toch ook iemand een keer met zn auto naar binnen gereden omdat die geweigerd werd?
raar volkje hoor!
ps. wanneer draait Red Dragon in Delft !?!?
Geen idee, zou best kunnen Mafketels allemaal...
en
vanaf a.s. Donderdag in de Delfia
Nov-06-2002 01:38
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
ha die met die auto en dat schietincident herinner ik me ook ja! Ze hebben bij dat latste toch die grote zware houten deuren snel dichtgegooid waardoor er alleen wat gaten in de deuren zaten?
Nov-06-2002 01:55
eieregooie
Perceptions
Originally posted by Optimus
ha die met die auto en dat schietincident herinner ik me ook ja! Ze hebben bij dat latste toch die grote zware houten deuren snel dichtgegooid waardoor er alleen wat gaten in de deuren zaten?
Jah, in de deuren en in de muur geloof ik... Zijn die deuren nog ergens goed voor
Nov-06-2002 04:41
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Dit is echt weer een triest geval inderdaad. Ik zou ook zeggen zwaar straffen die idioten, maar ik vraag me af of het dit soort gevallen voorkomt. Die lui denken (op zo'n moment) totaal anders dan wij doen, dus denken waarschijnlijk ook niet aan de gevolgen.
quote:
Originally posted by Rinus
BTW Er zit nu echt een ballen tent ipv scanners niet normaal.
Ik vond scanners al een gare tent, maar als ik dit hoor wil ik niet weten wat voor kinderdisco er nu weer zit