Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Portier Matrix doodgeschoten
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Eén woord: treurig

Old Post Nov-03-2002 20:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Sad

quote:
Originally posted by moogwai

Ik weet natuurlijk ook niet wat er aan de hand is geweest...

op het nieuws vertelden ze dat die gast een uur voor tijd een aantal dames had lastig gevallen, vandaar dat hij eruit werd gezet.

toen ik het vanochtend hoorde kon ik mijn oren niet geloven! dit is echt ongeloofelijk erg! het is eigenlijk niet te bevatten!

Sasha!

Old Post Nov-03-2002 23:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Een jaartje of twee geleden was er hier bij Speakers ook een schietpartij... Vent mocht niet meer naar binnen omdat het te laat was. Gun gehaald en heeft er een paar keer op los geknald.

Echt achterlijk... omdat je niet meer naar binnen mag... (was al een uurtje 5 geloof ik) Ik kan er niet bij... Gelukkig geen gewonden (voor zover ik weet)

Old Post Nov-04-2002 03:29 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Diep diep triest. Uitgerekend de Matrixx, ben altijd erg te spreken geweest over de security daar. Die lui zorgen ervoor dat wij met z'n allen veilig kunnen stappen... krijgen ze zelf een kogel als dank. Geniaal, werkelijk! Kan d'r met m'n kop niet bij dat iemand zo iets doet.
Ik hoop niet dat een of ander stemmengeil Nijmeegs gemeenteraadslid nu stomme dingen gaat doen. De Matrixx is wat mij betreft een van de weinige fatsoenlijke tenten hier in de omgeving.

Veel sterkte voor de familie en vrienden van die portier(s).

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Nov-04-2002 07:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Valhalla
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

[QUOTE]Originally posted by M_Peror
Ik hoop niet dat een of ander stemmengeil Nijmeegs gemeenteraadslid nu stomme dingen gaat doen. De Matrixx is wat mij betreft een van de weinige fatsoenlijke tenten hier in de omgeving.

Wat ik op het nieuws hoorde, zal de gemeente geen stappen ondernemen omdat de Matrixx een goede naam heeft en dit de eerste keer (hopelijk laatste) is dat er zoiets plaats vindt.

Old Post Nov-04-2002 09:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Valhalla Click here to Send Valhalla a Private Message Add Valhalla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

quote:
BRON: RTLNIEUWS.NL
Dader schietpartij Nijmegen is nog voortvluchtig

De dader van de dodelijke schietpartij van zondagochtend in discotheek The Matrixx in Nijmegen is nog voortvluchtig.

Betrokkenheid
Dat heeft de Nijmeegse politie bekendgemaakt. De politie hield zondag wel twee personen aan wegens mogelijke betrokkenheid bij het incident. Bij de schietpartij kwam een portier om het leven, een tweede raakte gewond.

Vermoeden
De politie heeft aan de hand van getuigenissen en beelden van bewakingscamera's inmiddels een vermoeden wie de dader is. Volgens een politiewoordvoerster is hij echter nog niet opgepakt. Veel meer wil de politie niet over de zaak kwijt.

Ook over de exacte toedracht wil de politie ook niet veel zeggen. Volgens de eigenaar van de discotheek en de werkgever van beide portiers, was de dader eerder die nacht buiten de deur gezet na een opstootje. Vervolgens vuurde de man rond sluitingstijd de fatale schoten af voor de ingang van de discotheek.

erg triest......geen woorden voor

Old Post Nov-04-2002 13:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

tuig van debovenste plank.............

Old Post Nov-04-2002 16:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by eieregooie
Een jaartje of twee geleden was er hier bij Speakers ook een schietpartij... Vent mocht niet meer naar binnen omdat het te laat was. Gun gehaald en heeft er een paar keer op los geknald.

Echt achterlijk... omdat je niet meer naar binnen mag... (was al een uurtje 5 geloof ik) Ik kan er niet bij... Gelukkig geen gewonden (voor zover ik weet)

er is toch ook iemand een keer met zn auto naar binnen gereden omdat die geweigerd werd?
raar volkje hoor!

ps. wanneer draait Red Dragon in Delft !?!?

Old Post Nov-05-2002 15:08  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by AlFerox
er is toch ook iemand een keer met zn auto naar binnen gereden omdat die geweigerd werd?
raar volkje hoor!

ps. wanneer draait Red Dragon in Delft !?!?

Geen idee, zou best kunnen Mafketels allemaal...

en

vanaf a.s. Donderdag in de Delfia

Old Post Nov-06-2002 01:38 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
ha die met die auto en dat schietincident herinner ik me ook ja! Ze hebben bij dat latste toch die grote zware houten deuren snel dichtgegooid waardoor er alleen wat gaten in de deuren zaten?

Old Post Nov-06-2002 01:55 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Optimus
ha die met die auto en dat schietincident herinner ik me ook ja! Ze hebben bij dat latste toch die grote zware houten deuren snel dichtgegooid waardoor er alleen wat gaten in de deuren zaten?

Jah, in de deuren en in de muur geloof ik... Zijn die deuren nog ergens goed voor

Old Post Nov-06-2002 04:41 
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

Dit is echt weer een triest geval inderdaad. Ik zou ook zeggen zwaar straffen die idioten, maar ik vraag me af of het dit soort gevallen voorkomt. Die lui denken (op zo'n moment) totaal anders dan wij doen, dus denken waarschijnlijk ook niet aan de gevolgen.

quote:
Originally posted by Rinus
BTW Er zit nu echt een ballen tent ipv scanners niet normaal.

Ik vond scanners al een gare tent, maar als ik dit hoor wil ik niet weten wat voor kinderdisco er nu weer zit

Old Post Nov-06-2002 12:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Portier Matrix doodgeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHouse ID Needed! MAD SOng [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBubble Fish - "Sushi Lovers" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:04.

Forum Rules: