Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > pvd a boston et new york : photo et review
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Lytchix
Je confirme pour la Suisse mais pas pour l'Allemagne...

dis moi lytchix tu es allé combien de fois en allemagne? suffisamment pour te donner un aivs?
moi franchement je trouve les allemendes superbes, et je peux t'en parler un peu car je vais souvent en allemagne. Je suis allé aussi allé en Allemagne de l'Est (Dresde et Leipzig) et je les ai trouvé magnifiques. Bien sur ya d'la chemo aussi

je suis d'accord avec sur la Hollande, c un pays de rêve pour les zolies filles .... avec toutes les videos que j'ai vu de soirées en Hollande, j'ai envie de me faire naturaliser hollandais

Old Post Nov-08-2002 08:58  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

Les allemandes je confirme aussi bien que les Suisses
Lytchix, prends pas comme référence la derniere LP, c'est pas une référence en matière de jolie demoiselle.
Mais les années précédentes

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Nov-08-2002 09:31  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

On n' en parle pas mais les pays scandinaves doivent regarger de belles blondasses...Ah les blondes, elles restent qd mm mes préférées ...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-08-2002 12:40  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Porky
State of Halcyon....

Registered: Sep 2001
Love bonjour!

moi et Starfox!

bonjour mes amies! mais, j'etais aussie a Boston/NyC pour pvd avec Starfox,Jdat,Swamper et plusieurs les autres!

quelle bonne nuit! w00t!

Plus de pictures ... CLICK HERE!

au revoir!

(je suis desole mais mon francais est trop mal! )

Le Pork!

Old Post Nov-08-2002 16:20 
Click Here to See the Profile for Porky Click here to Send Porky a Private Message Visit Porky's homepage! Add Porky to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Putain la rvla et en plus elle a des soeurs qui on t l' air aussi super bien...

LOL

Thx Porky

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-08-2002 16:33  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by stanymi
Putain la rvla et en plus elle a des soeurs qui on t l' air aussi super bien...

La beauté...

Old Post Nov-08-2002 17:08 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Les cheveux roses j'aimais pas franchement j'avouerais, mais là par contre j'avoue que...

Old Post Nov-08-2002 17:36  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by Shito
Les cheveux roses j'aimais pas franchement j'avouerais, mais là par contre j'avoue que...

Ah, ah...
C clair qu' elle est bien mimi !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-08-2002 17:44  France
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Non mais là, elle est somptueuse cette nana... C'est rare en plus que je m'attarde sur une photo mais là, coup de foudre

Old Post Nov-08-2002 17:45 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

vi j'aime vraiment bcp aussi en fait, dommage qu'il y ait les yeux rouges...

Old Post Nov-08-2002 17:49  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > pvd a boston et new york : photo et review
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnkonwn Track Of A Club! [2002] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCocooma - "The Yellow Base" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:59.

Forum Rules: