|
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
איזה עבודות? לאסוף זבל ברחוב??? אני ממש לא מצליח לחשוב על עבודות כרגע, אולי תאיר את עיני???
מה גם שלרוב העבודות שמקבלים בהם יותר משכר מינימום או שאבא שלי הוא יותר מדיי מותאם לעבודה כלומר
overqualified
או שאבא שלי בכלל לא מוכשר לעבודה, אתה מבין את הבעיה אחי?? |
כן...
ולא יודע מה להגיד לך...
לא עולות לי גם בראש עבודות..
מצטער שלאבא שלך אין עבודה...
אבל על תדאג אם הוא טוב במחשבים אז הוא ימצא עבודה בקרוב...
יאלה זזתי לישון
ביי לכם
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
|