Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Impulz 07-12
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by basvh
dat naaien laat ik aan zijn japanse schone over als je het niet erg vindt

Zou hij die één hebben?
die mag jij dan ook wel nemen hoor...

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-05-2002 19:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by basvh
verder dan konichiwa kom ik niet.

Das al verder dan ik!

Hoe laat draait Yoji? Kijken of ik je kan vinden... Heb zelf nog geen "partyplan" opgesteld maar weet in ieder geval zeker dat ik Cor Fijneman wil zien ... half vijf in de Fantasy hal als ik 't goed heb. Strax ff checken. Liefst ook Misja Helsloot trouwens.
Nog geen idee wat ik aantrek (heb geen Cor Fijneman shirt of zo -- wat een naam voor een DJ trouwens zeg). Die glowsticks ga ik ook nog proberen te regelen. Heb sowieso een knappe jongedame bij me maar dat zal niet voldoende zijn om me te herkennen vrees ik.

...

Oh wacht es ff heb wel een pic...beetje onduidelijk maar toch... wij zijn die linkse twee van dat zootje ongeregeld. Nee niet die malloot die met z'n rug naar de camera staat helemáál links. Pic is trouwens ook bij Cor Fijneman, in de Matrixx begin nov...

Hebben we misschien toch een TA-Minimeeting.... tsss... Ornadel? Flipper01? Odyne?

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Dec-06-2002 10:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

Zijn de draaitijden al bekend??
Zo ja, kan iemand ze dan ff posten??

Old Post Dec-06-2002 10:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

quote:
Originally posted by Flipper01
Zo ja, kan iemand ze dan ff posten??

Weet alleen die van Fijneman (4.30-5.45) want die heb ik van z'n eigen site... Zal vanavond eens een rondje maken langs wat dj-sites voor meer info denk ik.

Old Post Dec-06-2002 11:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:

die worden pas bekend gemaakt als je binnekomt.

quote:
Zou hij die één hebben?

jop, erg lekker voor een japanse. op dance valley bleef ze maar fotos maken van me shirt. op de site van yoji staat er een fotoke van

Old Post Dec-06-2002 17:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Wat staat er op dat shirt?

Yoji
HQ
.......?

Heb je die zelf gemaakt?

Wel een vette foto trouwens met die crowd

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-06-2002 18:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Terpsichore
tranceaddict

Registered: Nov 2002

Weet iemand hoe laat Yoji moet draaien?
Ik hoop dat ik er dan nog ben...

Old Post Dec-06-2002 21:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Terpsichore Click here to Send Terpsichore a Private Message Visit Terpsichore's homepage! Add Terpsichore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Originally posted by Terpsichore
Hoezo? Ben je van plan om de laatste trein naar huis te pakken???

Old Post Dec-06-2002 23:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:

mwhehehe, veel plezier op het station van Den Bosch wat TERINGkoud is

blijf zo lang mogelijk op Impulz dat als jew terugkomt je gelijk de trein kan pakken want JEZUSSSSS wat is het koud daar, brrrrrrrrrrrrrrrr

Old Post Dec-07-2002 00:28 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Terpsichore
tranceaddict

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Flipper01
Hoezo? Ben je van plan om de laatste trein naar huis te pakken???

Nee, ik ben namelijk de hele avond met Misja Helsloot. Misja draait van 22h tot 0h op Impulz. Daarna moet hij van 4h tot 5h in Club XL draaien (ik ga daar dus ook heen).
Graag zou ik toch Yoji willen zien, van daar.
En we gaan met de auto natuurlijk.
Mischien zie ik jullie wel op Impulz...:P

Old Post Dec-07-2002 13:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Terpsichore Click here to Send Terpsichore a Private Message Visit Terpsichore's homepage! Add Terpsichore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

quote:
Misja draait van 22h tot 0h op Impulz.

Arghh damn issie zo vroeg!? Had 'm willen zien maar weet niet of ik voor twaalven al binnen ben...

Old Post Dec-07-2002 13:32  Netherlands
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Originally posted by M_Peror
Hebben we misschien toch een TA-Minimeeting.... tsss... Ornadel? Flipper01? Odyne?

Tijdens Yoji helemaal vooraan bij de Dj?? Als Basvh er nou de hele set netjes blijft staan met z'n Yoji shirt komen wij er wel op af
Ik weet nog niet hoe laat ik er zal zijn, maar ik denk dat het wel lukt om nog een stukje van hem te zien...

Old Post Dec-07-2002 16:46  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Impulz 07-12
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmixed by pg2 dj from txitxarro (spain) [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAirwave - "When Things Go Wrong" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:45.

Forum Rules: