Originally posted by basvh
verder dan konichiwa kom ik niet.
Das al verder dan ik!
Hoe laat draait Yoji? Kijken of ik je kan vinden... Heb zelf nog geen "partyplan" opgesteld maar weet in ieder geval zeker dat ik Cor Fijneman wil zien ... half vijf in de Fantasy hal als ik 't goed heb. Strax ff checken. Liefst ook Misja Helsloot trouwens.
Nog geen idee wat ik aantrek (heb geen Cor Fijneman shirt of zo -- wat een naam voor een DJ trouwens zeg). Die glowsticks ga ik ook nog proberen te regelen. Heb sowieso een knappe jongedame bij me maar dat zal niet voldoende zijn om me te herkennen vrees ik.
...
Oh wacht es ff heb wel een pic...beetje onduidelijk maar toch... wij zijn die linkse twee van dat zootje ongeregeld. Nee niet die malloot die met z'n rug naar de camera staat helemáál links. Pic is trouwens ook bij Cor Fijneman, in de Matrixx begin nov...
Hebben we misschien toch een TA-Minimeeting.... tsss... Ornadel? Flipper01? Odyne?
Zijn de draaitijden al bekend??
Zo ja, kan iemand ze dan ff posten??
Dec-06-2002 11:56
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Flipper01
Zijn de draaitijden al bekend??
Zo ja, kan iemand ze dan ff posten??
Weet alleen die van Fijneman (4.30-5.45) want die heb ik van z'n eigen site... Zal vanavond eens een rondje maken langs wat dj-sites voor meer info denk ik.
Weet iemand hoe laat Yoji moet draaien?
Ik hoop dat ik er dan nog ben...
Dec-06-2002 22:19
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Terpsichore
Hoezo? Ben je van plan om de laatste trein naar huis te pakken???
Dec-07-2002 00:05
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
mwhehehe, veel plezier op het station van Den Bosch wat TERINGkoud is
blijf zo lang mogelijk op Impulz dat als jew terugkomt je gelijk de trein kan pakken want JEZUSSSSS wat is het koud daar, brrrrrrrrrrrrrrrr
Dec-07-2002 01:28
Terpsichore
tranceaddict
Registered: Nov 2002
quote:
Originally posted by Flipper01
Hoezo? Ben je van plan om de laatste trein naar huis te pakken???
Nee, ik ben namelijk de hele avond met Misja Helsloot. Misja draait van 22h tot 0h op Impulz. Daarna moet hij van 4h tot 5h in Club XL draaien (ik ga daar dus ook heen).
Graag zou ik toch Yoji willen zien, van daar.
En we gaan met de auto natuurlijk.
Mischien zie ik jullie wel op Impulz...:P
Dec-07-2002 14:29
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
quote:
Misja draait van 22h tot 0h op Impulz.
Arghh damn issie zo vroeg!? Had 'm willen zien maar weet niet of ik voor twaalven al binnen ben...
Originally posted by M_Peror
Hebben we misschien toch een TA-Minimeeting.... tsss... Ornadel? Flipper01? Odyne?
Tijdens Yoji helemaal vooraan bij de Dj?? Als Basvh er nou de hele set netjes blijft staan met z'n Yoji shirt komen wij er wel op af
Ik weet nog niet hoe laat ik er zal zijn, maar ik denk dat het wel lukt om nog een stukje van hem te zien...