|
|
|
|
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Hahaha, ik was er ook hoor, maar ik liep snel weer de stad in! En iedereen wilde die eetzaken in, maar die pleuristurken wilden niemand binnenlaten ook al zag je dat die mensen duidelijk last hadden van dat traangas. Jezus man, ik zag zelfs een zwangere vrouw rondlopen tuusen t traangas, wat een kankerlijers zeg, die ME!
|
|
May-02-2001 18:34
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Vorig jaar koninginnenacht/dag was hel...
Eerst met zijn 15-en in Utrecht geweest... was niets te beleven. Wakker gebleven om 's ochtends de eerste trein naar A'dam te pakken. goa feestje vlak bij het CS (bij zo'n fietserstunnel). Ruzie met mijn vriendje, die ging naar huis. nog stukje meegelopen al ruziënd. Maar toen ik terug ging kon ik mijn vrienden niet meer vinden, heb paar uur lopen zoeken. Toen wilde ik dus wel echt naar huis, maar ja, treinen reden niet meer, had geen geld, mijn telefoon was bijna op, kon nog net een vriend bereiken (na dertig keer bellen omdat het netwerk overbelast was)die zei dat ie me op zou halen, maar dat kon ik niet geloven ivm de drukte. Na uur ronddolen kom ik hem echt zomaar tegen... ik kon mijn geluk niet op. Had het koud, was moe en baalde als een stekker! Uiteindelijk hebben Dago en zijn vriendin me van Amsterdam opgepikt. Echt soort van bad trip met een happy ending 
Maar dit jaar zal het vast anders worden: we hoeven nu Utrecht niet uit en houden lekker ons eigen feest: Nexus. 
geen ellende van rellen, nix geen gekut met treinen. Kan gewoon lopend naar huis in geval van nood 
Veel plezier voor iedereen die naar Amsterdam gaat, mij niet meer gezien 
|
|
Apr-04-2002 09:41
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 18:30.
Forum Rules: