Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Koninginnedag?????
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
Exclamation

quote:
Originally posted by Optimus Trance
Was naar Adam gegaan, enne...was zwaar kicken!! Overal lekkere wijven, en op t Leidseplein was t zwaar relaxed. DJ Jurgen zat ook te draaien, op een teringbalkonnetje, in zo'n kleine kutsteegje, maar was superrelaxedte muziek daaro. Alleen die kutrellen hé.... Was gvd om 4 uur pas thuis!!! Heb nog vastgezeten in de Mac omdat ze dat hadden dichtgegooid ivm de onveilige situatie (traangas en die kut ME) buiten. Maar goed ook, want ik had t gvd koud zonder jas!!!

Maar goed, de dag zelf was wel relaxed...

je mag blij zijn daje in de Mac zat!!! ik stond om 10 uur op CS, toen de rellen begonnen, ei op mn hoofd, schouder, nek & paar plekken op mn rug gekneusd, 2x in een traangasaanval gezeten... ME BEDANKT!!!!!

Old Post May-02-2001 18:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Hahaha, ik was er ook hoor, maar ik liep snel weer de stad in! En iedereen wilde die eetzaken in, maar die pleuristurken wilden niemand binnenlaten ook al zag je dat die mensen duidelijk last hadden van dat traangas. Jezus man, ik zag zelfs een zwangere vrouw rondlopen tuusen t traangas, wat een kankerlijers zeg, die ME!

Old Post May-02-2001 18:34 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Ben ook naar Amsterdam geweest, was wel zwaar bagger omdat ik de hele tyfustijd gelopen heb...
Was wel een relaxerende tent achter de wallen, een stukkie verder dan de Old Sailor.....jullie kennen die kroeg vast niet :-)
was ook flink relaxede muziek, lekker harde-huis....dik top........

haha, tip voor treinreizigers.........ga als je volgende keer terug gaat niet via CS maar pak de trein op amsterdam WTC...happa.......heerlijk relaxed naar huis :-)
en iedereen maar wachten tot ze traangas in hun ogen kregen :-) lekker roggelen met zijn alluh!!!!!!!

dhu groeten!!

Old Post May-03-2001 17:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
Talking

nou ik heb konnigedag haast niet eens meegemaakt ik was zo naar de klote van die nachtervoor in de fun/hemkade dat ik het niet eens meer trok...ik heb s'avonds maar in de plaatselijk sporthal met een hoop kinderen van een jaar of 12-14 lopen springen haha wat natuurlijk ook weer een toppertje was

Old Post May-04-2001 10:53  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Opti
Was naar Adam gegaan, enne...was zwaar kicken!! Overal lekkere wijven, en op t Leidseplein was t zwaar relaxed. DJ Jurgen zat ook te draaien, op een teringbalkonnetje, in zo'n kleine kutsteegje, maar was superrelaxedte muziek daaro. Alleen die kutrellen h?.... Was gvd om 4 uur pas thuis!!! Heb nog vastgezeten in de Mac omdat ze dat hadden dichtgegooid ivm de onveilige situatie (traangas en die kut ME) buiten. Maar goed ook, want ik had t gvd koud zonder jas!!!

Maar goed, de dag zelf was wel relaxed...

wat een report van mij

Old Post Apr-04-2002 00:07 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

ik ga eerst naar qontact, en dan naar huis of ik blijf in a'dam...maar dat trek ik denk ik neit.. in dordt is de boulevard of dance..was vorig jaar wel grappig, lekker stampen in de regen op de spuiboulevard (marco v!!!) hoop dat marco v dit jaar weer komt

ta-forum-members midi site

Old Post Apr-04-2002 08:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
Talking

hier ook eerst Qontact dus....dan ff schoonheids slapie pakken denk....en dan waarschijnlijk 's middags of 's avonds weer richting amsterdam.....

greetz,

yarnie

Old Post Apr-04-2002 08:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Vorig jaar koninginnenacht/dag was hel...
Eerst met zijn 15-en in Utrecht geweest... was niets te beleven. Wakker gebleven om 's ochtends de eerste trein naar A'dam te pakken. goa feestje vlak bij het CS (bij zo'n fietserstunnel). Ruzie met mijn vriendje, die ging naar huis. nog stukje meegelopen al ruziënd. Maar toen ik terug ging kon ik mijn vrienden niet meer vinden, heb paar uur lopen zoeken. Toen wilde ik dus wel echt naar huis, maar ja, treinen reden niet meer, had geen geld, mijn telefoon was bijna op, kon nog net een vriend bereiken (na dertig keer bellen omdat het netwerk overbelast was)die zei dat ie me op zou halen, maar dat kon ik niet geloven ivm de drukte. Na uur ronddolen kom ik hem echt zomaar tegen... ik kon mijn geluk niet op. Had het koud, was moe en baalde als een stekker! Uiteindelijk hebben Dago en zijn vriendin me van Amsterdam opgepikt. Echt soort van bad trip met een happy ending

Maar dit jaar zal het vast anders worden: we hoeven nu Utrecht niet uit en houden lekker ons eigen feest: Nexus.
geen ellende van rellen, nix geen gekut met treinen. Kan gewoon lopend naar huis in geval van nood
Veel plezier voor iedereen die naar Amsterdam gaat, mij niet meer gezien

Old Post Apr-04-2002 09:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Koninginnedag?????
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback4. another good tune [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKRYPTONIC - Chosen One [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:30.

Forum Rules: