|
Re: Re: Re: Rosenmöller weg als partijleider Groen Links
| quote: | Originally posted by AlFerox
kan je dit onderbouwen? |
In het televisiedebat op nederland 3 (dat was het eerste debat, dus nog voor het debat op rtl) legde Pim Fortuyn aan Paul Rosenmoller uit wat hij voor een post kreeg: "U wilt niet weten meneer Rosenmoller wat ik dagelijks in de brievenbus krijg, er zijn gebieden in Rotterdam waar ik niet moet komen: de zogenaamde no-go area's." Waarop Paul Rosenmoller doodleuk antwoordt "nou, dat wil ik dan nog wel eens zien." Of Paul Rosenmoller hiermee nu de kogelbrieven of de no-go area's bedoelt laat hij in het midden.
als jij dat mediapark als een nog go area ziet, dan is dus héél nederland een no go area. |
Ik heb het hier over de bovenstaande quote van Pim Fortuyn en niet over het mediapark. Ik geef toe, ik had duidelijker moeten zijn!
stem idd maar op groen links, beter dan de rotzooi die dat zooitje ongeregeld van Fortuyn ervan gemaakt heeft |
Hier moet ik je gelijk in geven, behalve dat ik als punt wil aanvoeren dat Pim Fortuyn op het moment dat de LPF er een kolerezooitje van maakte hij niet meer leefde, dus niet aansprakelijk kan worden gesteld.
ohnee, want áls Pim er nog was geweest, nou dán had het wel goed gekomen |
Daar kan ik niets op zeggen. Als, als, als.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen Paul Rosenmoller als persoon of de linkse partijen of mensen die links stemmen/denken. Ik vind het alleen niet goed als mensen problemen ontkennen die er wel zijn. Dit heeft Paul Rosenmoller nu persoonlijk ondervonden. Vandaar dat ik reageerde met: zo veilig is het dus Paul.
Verder wil ik hier niet veel meer over kwijt, want al dat geflame heb ik geen zin meer in.
Otte