Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Rosenmöller weg als partijleider Groen Links
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by Kamaya
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nieuwe programma nog niet heb gelezen, van geen enkele partij, maar bij de vorige verkiezingen was ik ook voor de PvdA, dus moet er wel een goede reden zijn dat dat nu niet meer het geval is....

Ik ga uiteraard alle verkiezingsprogramma's nog eens doorspitten, maar wat ik bedoel is dat ik in eerste voor PvdA ben, en niet nu ineens niet meer vanwege een nieuw lijsttrekker.....die mag ik nl. ook wel.


Ok ik vroeg met het alleen af want ik vind dat best wel stom net zoals al die mensen die op de lpf stemden vanwege pim fortuyn.


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Nov-17-2002 11:55  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Otte
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: Hiero
Re: Rosenmöller weg als partijleider Groen Links

quote:
Er zijn 2 belangrijke redenen voor dit besluit. Allereerst hebben de gebeurtenissen van het afgelopen half jaar een ongelooflijke impact gehad op mijn persoon en ons gezin. Dat brengt naschokken teweeg die heel veel energie onttrekken.


"Ik wil die no go area's in Nederland wel eens zien..." zei hij toch tegen Pim Fortuyn???
Zo veilig is het dus Paul. Mensen stem op groen-links en alles komt goed!!!

Otte


___________________
Current song thats in my mind whole day: Solar Stone - Solarcoaster

Old Post Nov-17-2002 20:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Otte Click here to Send Otte a Private Message Add Otte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable



Registered: May 2002
Location: stalingrad
Re: Re: Rosenmöller weg als partijleider Groen Links

quote:
Originally posted by Otte
"Ik wil die no go area's in Nederland wel eens zien..." zei hij toch tegen Pim Fortuyn???
Zo veilig is het dus Paul. Mensen stem op groen-links en alles komt goed!!!

Otte


kan je dit onderbouwen?

als jij dat mediapark als een nog go area ziet, dan is dus héél nederland een no go area.

stem idd maar op groen links, beter dan de rotzooi die dat zooitje ongeregeld van Fortuyn ervan gemaakt heeft

ohnee, want áls Pim er nog was geweest, nou dán had het wel goed gekomen


___________________
The Hague is the plague!

Old Post Nov-17-2002 20:40  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Otte
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: Hiero
Re: Re: Re: Rosenmöller weg als partijleider Groen Links

quote:
Originally posted by AlFerox
kan je dit onderbouwen?


In het televisiedebat op nederland 3 (dat was het eerste debat, dus nog voor het debat op rtl) legde Pim Fortuyn aan Paul Rosenmoller uit wat hij voor een post kreeg: "U wilt niet weten meneer Rosenmoller wat ik dagelijks in de brievenbus krijg, er zijn gebieden in Rotterdam waar ik niet moet komen: de zogenaamde no-go area's." Waarop Paul Rosenmoller doodleuk antwoordt "nou, dat wil ik dan nog wel eens zien." Of Paul Rosenmoller hiermee nu de kogelbrieven of de no-go area's bedoelt laat hij in het midden.

quote:
Originally posted by AlFerox
als jij dat mediapark als een nog go area ziet, dan is dus héél nederland een no go area.

Ik heb het hier over de bovenstaande quote van Pim Fortuyn en niet over het mediapark. Ik geef toe, ik had duidelijker moeten zijn!


quote:
Originally posted by AlFerox
stem idd maar op groen links, beter dan de rotzooi die dat zooitje ongeregeld van Fortuyn ervan gemaakt heeft


Hier moet ik je gelijk in geven, behalve dat ik als punt wil aanvoeren dat Pim Fortuyn op het moment dat de LPF er een kolerezooitje van maakte hij niet meer leefde, dus niet aansprakelijk kan worden gesteld.

quote:
Originally posted by AlFerox
ohnee, want áls Pim er nog was geweest, nou dán had het wel goed gekomen

Daar kan ik niets op zeggen. Als, als, als.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen Paul Rosenmoller als persoon of de linkse partijen of mensen die links stemmen/denken. Ik vind het alleen niet goed als mensen problemen ontkennen die er wel zijn. Dit heeft Paul Rosenmoller nu persoonlijk ondervonden. Vandaar dat ik reageerde met: zo veilig is het dus Paul.

Verder wil ik hier niet veel meer over kwijt, want al dat geflame heb ik geen zin meer in.

Otte


___________________
Current song thats in my mind whole day: Solar Stone - Solarcoaster

Old Post Nov-17-2002 21:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Otte Click here to Send Otte a Private Message Add Otte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER



Registered: Nov 2000
Location: Holland

otte ik ben het helemaal met je eens...

Ik vond het altijd maar een enorme lul...Nu weet hij ook hoe het is om bedreigd te worden...slappe lul is het ook.MAar hij is opgerot dus dat is alleen maar mooi.


___________________
MY HOMEPAGE

Old Post Nov-18-2002 01:53  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by Kamaya
wat ik bedoel is dat ik in eerste voor PvdA ben, en niet nu ineens niet meer vanwege een nieuw lijsttrekker.....die mag ik nl. ook wel.

Je hebt toch niet op Melkert gestemd he

Old Post Nov-18-2002 03:44 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by Kamaya
Ik denk trouwens dat ik PvdA ga stemmen, heb veel sympathie voor Wouter Bos.


Op zich geen foute gast, die Bos, als je hem alleen al vergelijkt met Melkert.. stukken vooruitgang...
maar,
Jongen, als jij ooit rijk wordt, dan krijg jij heel veel spijt van de keren dat je pvda hebt gestemd.

plus dat ik pas in een interview met Wouter Bos in zijn kantoor een feyenoord vlaggetje zag hangen op zijn kast...
ik als jood in hart en nier vind dat voor mezelf ook een reden om niet op hem te stemmen, ookal heeft het er niks mee te maken.


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Nov-18-2002 22:04  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable



Registered: May 2002
Location: stalingrad

quote:
Originally posted by Little Theseus
Jongen, als jij ooit rijk wordt, dan krijg jij heel veel spijt van de keren dat je pvda hebt gestemd.



ik begrijp dit niet..

waarom moet je altijd voor je eigen portemonnee stemmen?

ik vind dat je moet stemmen op het partijprogramma dat in jouw ogen het beste is voor het hele land. voor iedereen dus. en niet alleen voor je eigen centjes.
ik vind dat je niet alleen aan jezelf moet denken.

misschien is de VVD wel het verstandigst om op te stemmen (alhoewel ik dat betwijfel, gezien de bezuiningen die ze inwillen voeren op onderwijs en studiefinanciering etc).
maar echt geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om op dat stelletje bekrompen, conservatieve kantoorklerken te stemmen voor wie alleen de economie telt.


___________________
The Hague is the plague!

Old Post Nov-19-2002 13:06  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by AlFerox
ik begrijp dit niet..

waarom moet je altijd voor je eigen portemonnee stemmen?


-impressed-

ben het eigenlijk geheel met je eens, alleen ik sprak even vanuit de algemene Nederlander. Nederlanders zijn heel erg "ikke ikke ikke en de rest kan stikke" ingesteld. Er wordt te vaak gedacht: "what's in it for me?", waardoor er veel te weinig rekening wordt gehouden met anderen.


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Nov-19-2002 18:51  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by Little Theseus
-impressed-

ben het eigenlijk geheel met je eens, alleen ik sprak even vanuit de algemene Nederlander. Nederlanders zijn heel erg "ikke ikke ikke en de rest kan stikke" ingesteld. Er wordt te vaak gedacht: "what's in it for me?", waardoor er veel te weinig rekening wordt gehouden met anderen.


Dat vind ik ook wel een beetje, maar toch denk ik ook wel aan hoe ik moet stemmen zodat ik erzelf ook iig op vooruit zou kunnen gaan. Dus goed stud financiering in de gaten houden en wat elke partij er over zegt e.d.

Old Post Nov-19-2002 19:02  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Rosenmöller weg als partijleider Groen Links
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcompletely inexplicable mystery track [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAndré Visior - Skyline (Funabashi Remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:03.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!