Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlubtempo
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

Dr. Kuipers
en SCUL zijn in ieder geval van de partij

NOu ik ben er ook...ik weet niet hoe jullie er uit zien dus maar ff een link van een foto van mij en dan weetje hoe ik er uit zie

Foto 1 van mij
Foto 2 van mij

als je me ziet spreek me maar aan ok???

ATJOOOOO
misschien is henkie henk er ook wel lekker stampuh!!!

Old Post Nov-20-2002 22:47  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

Op X-Qlusive heb ik je ook nie gesproken...

Dus zal je wel ffies zoeken en spreek je zaterdag

Old Post Nov-21-2002 10:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

is goed dan gaan we ff flink knallen...hehehe

wie gaan er nog meer dan ???

Last edited by Akira on Nov-21-2002 at 23:14

Old Post Nov-21-2002 23:00  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Vond het een mega stampfeest!

Begon lekker met Isaac, daarna draaide Panic Machine wazige techno
Dus naar Ard un Jorn gegaan.
Die draaiden echt wel heerlijk gewoon, wel veel bekende platen af en toe eens een wat rustiger nummertje tussendoor...
Daarna maar eens ffies beetje rondgelopen (was eerste keer Hemkade, dus alles beetje verkennen enzo)
Toen bij Haze & Abyss gebelven die in area 2 draaiden. Was ook een vette set.
Daarna draaide The Beholder, lekkere plaatjes, maar af en toe een beetje te rustig soms voor de tijd.
Ferry Corsten - Punk (Cosmic Gate Remix) ergens midden in de set vonk beetje wazig :S
Maar op laatst draaide ie beetje Best of Derb
Alle vette remixen; Trance and Acid, Follow Me en natuurlijk Derbus
Toen maar naar de main gegaan, was echt tering warm daar zeg.
Maar Technoboy sloot echt super af met Megaphone - H.C.M.F.
Damn wat een beukplaat
Als laatste mocht Luna het overnemen en dat was echt superhard
Zoveel harde en vette platen gehoord tijdens die set en eindelijk eens "Mystery Land Anthem" live gehoord

Was dus eerste keer Hemkade voor mij, maar absoluut een wereldtent.
Qlubtempo #13 waarschijnlijk ook wel van de partij

Enne Akira heb je nie kunnen vinden...

Last edited by Dr. Kuipers on Nov-24-2002 at 16:57

Old Post Nov-24-2002 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Het was ongelovelijk druk. Compleet uitverkocht. Heb ik nog niet eerder gezien met een QT in de Hemkade. Zelfs zo erg dat toen we om iets van 22:30 aan kwamen rijden alle parkeerplaatsen op het eigen terrein van de Hemkade al helemaal vol stonden. Normaal kun je daar gerust tot 00:00 parkeren!

Afijn, stukje lopen dus. Bij binnenkomst kregen we gelijk Isaac voor onze kiezen... damn dat was wel relaxed binnenkomen! Na een tijdje verscheen Panic Machine met een of andere vage haarband. Hij draaide een vreemd soort Techhouse wat tussen Hardhouse, Hardstyle en Techno inzit, heel wazig. Dat zijn we eventjes ontvlucht en hebben gewacht totdat om 00:00 de 2e area open ging!

We liepen naar binnen, de lichten gingen aan en Ard & Jorn knalden hun 1e plaatje erin om een beetje warm te draaien. En als 3e plaat kwam ie dan eindelijk, 16! Hoe kon het ook anders
Ze draaiden een relaxte set met een aantal wat oudere maar geweldige hardstyle platen en af en toe ook wat trance er tussen door.

Vervolgens Haze & Abyss, dat was wel aardig. Toen ben ik even drinken gaan halen en Kuipers & co. kwijt geraakt. In het rondje dat ik toen maakte kwam ik ook eventjes door area 1 waar Pila net was begonnen en als 1e draaide die zijn eigen nieuwe single! Knetterhard echt! (Geen wonder als je uit de hardcore-scene komt). Toen nog een paar heerlijke en na Tuneboy - Demolition () heb ik Kuipers weer teruggevonden in de 2e area.

Uiteindelijk kwam The Beholder daar optreden (aka Jeroen Streunding
van Neophyte ), was ook vet, hij had het tempo er flink in zitten.
Area 2 was trouwens een stuk relaxter, veel meer beweegruimte en een wat frissere temperatuur. Aan het einde van zijn set gaf hij inderdaad een soort Top Derb weg, heel snel achter elkaar, wel lekker om ze alledrie nog even te horen.

Toen weer naar de main area waar Technoboy aan het draaien was. Echt weer topplaten waaronder de Hardstyle Masterz - Age of Reversebass natuurlijk en ook de nieuwe K-Traxx, Hardventure. Na een tijdje was het weer einde verhaal voor Christiano en kon Luna beginnen.
Zo vet dat hij het Mysteryland anthem live draaide, dat was voor mij de 2e keer en ik haalde gelijk de herinneringen van toen weer op
Die plaat moet echt vaker gedraaid worden Aan het einde van zijn set zat er nog een enkele verdwaalde hardcore plaat tussen en hij sloot ook gruwelijke hard af met een of ander up-tempo beuknummer gevolgd door Radium - Back again for Bang.

We moesten bij de garderobe zeker een half uur wachten omdat 2 dames uit ons gezelschap hun vestje graag weer terug zouden zien, en dat ging niet zo makkelijk. Even de kou trotseren en weer terug naar huis December weer

Last edited by ScuL on Nov-24-2002 at 17:57

Old Post Nov-24-2002 17:50  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

quote:
Originally posted by ScuL

We moesten bij de garderobe zeker een half uur wachten omdat 2 dames uit ons gezelschap hun vestje graag weer terug zouden zien, en dat ging niet zo makkelijk. Even de kou trotseren en weer terug naar huis December weer

Ja dat wachten was wel ff minder ja, maar gelukkig hadden we haar toch weer gevonden
Enne zo reizen is echt ideaal!
Nogmaals THX!

Old Post Nov-24-2002 20:25  Netherlands
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by magrec

sow hee wat een lange sets zeg. Ach ja wat maakt het uit het zijn toch alleen maar dezelfde geluidjes.

Ja het is lang niet zo diepgaand als progressive want dat is van die muziek waar je gewoon met je pik in je hand kan gaan staan draaien. Het is ongelovelijk hoe fantastisch het is om naar "progressive" te luisteren. Of Sander me persoonlijk in me bek spuit, zo SUPER!!! Je moet ook zoveel verstand hebben om progressive te begrijpen. Je moet het voelen, pff echt niet zo simpel als dat zielige hardstyle dat is pas voor onwetende mongolen die alleen maar dom kunne springen. Tja niemand kan gewoon tippen aan de fantastische Sander met zijn fijne draaikunsten die hij tevens heeft geleerd ergens in een boerenkroegie. Sander is de koning in mijn wereld en hardstyle is kut en simpel. Maar Sander oooooooh Sander toch.....

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-25-2002 00:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

RRRRRRRrrrrrrrrrrrrround 1: FIGHT!

Old Post Nov-25-2002 09:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Ja het is lang niet zo diepgaand als progressive want dat is van die muziek waar je gewoon met je pik in je hand kan gaan staan draaien. Het is ongelovelijk hoe fantastisch het is om naar "progressive" te luisteren. Of Sander me persoonlijk in me bek spuit, zo SUPER!!! Je moet ook zoveel verstand hebben om progressive te begrijpen. Je moet het voelen, pff echt niet zo simpel als dat zielige hardstyle dat is pas voor onwetende mongolen die alleen maar dom kunne springen. Tja niemand kan gewoon tippen aan de fantastische Sander met zijn fijne draaikunsten die hij tevens heeft geleerd ergens in een boerenkroegie. Sander is de koning in mijn wereld en hardstyle is kut en simpel. Maar Sander oooooooh Sander toch.....

Hehe wat ben je toch ook een lekker ding remy
Ga je naar innercity? Krijg je biertje van me

Old Post Nov-25-2002 10:32  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by magrec
Hehe wat ben je toch ook een lekker ding remy
Ga je naar innercity? Krijg je biertje van me

Haha ja tuurlijk ga ik, maar jij hebt er nog 1 tegoed van mij . Hehe

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-25-2002 19:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Haha ja tuurlijk ga ik, maar jij hebt er nog 1 tegoed van mij . Hehe

haha owja mysteryland
Meeten tijdens sander kleinenberg

Old Post Nov-26-2002 09:41  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Talking

REMY D ja ja dat zijn de uitspraken die gemaakt moeten worden HAHAHA

Maar ik SCUL zit jij ook op de SVC ???wat een kutschool is het zeg...welk jaar zit je dan ???

QLUBTEMPO was zoals gewoonlijk weer lekker beuken...STEFAN en mido nog gezien dus dat was zeker toppie hoor maar ja mijn lichaam trok het dit keer erg slecht dat ik al om 3.00 zo naar de klote was dat ik niks meer kon...Maar ja al met al een leuk feesie

Old Post Nov-26-2002 12:21  Hong Kong

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlubtempo
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPhynn Twisted 001, Track 4 [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackXstasia - "Sweetness" (Katcha Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:44.

Forum Rules: