|
|
|
|
 |
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001
|
|
|
Nov-24-2002 16:42
|
|
|
 |
 |
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
|
|
|
Het was ongelovelijk druk. Compleet uitverkocht. Heb ik nog niet eerder gezien met een QT in de Hemkade. Zelfs zo erg dat toen we om iets van 22:30 aan kwamen rijden alle parkeerplaatsen op het eigen terrein van de Hemkade al helemaal vol stonden. Normaal kun je daar gerust tot 00:00 parkeren!
Afijn, stukje lopen dus. Bij binnenkomst kregen we gelijk Isaac voor onze kiezen... damn dat was wel relaxed binnenkomen! Na een tijdje verscheen Panic Machine met een of andere vage haarband. Hij draaide een vreemd soort Techhouse wat tussen Hardhouse, Hardstyle en Techno inzit, heel wazig. Dat zijn we eventjes ontvlucht en hebben gewacht totdat om 00:00 de 2e area open ging!
We liepen naar binnen, de lichten gingen aan en Ard & Jorn knalden hun 1e plaatje erin om een beetje warm te draaien. En als 3e plaat kwam ie dan eindelijk, 16! Hoe kon het ook anders 
Ze draaiden een relaxte set met een aantal wat oudere maar geweldige hardstyle platen en af en toe ook wat trance er tussen door.
Vervolgens Haze & Abyss, dat was wel aardig. Toen ben ik even drinken gaan halen en Kuipers & co. kwijt geraakt. In het rondje dat ik toen maakte kwam ik ook eventjes door area 1 waar Pila net was begonnen en als 1e draaide die zijn eigen nieuwe single! Knetterhard echt! (Geen wonder als je uit de hardcore-scene komt). Toen nog een paar heerlijke en na Tuneboy - Demolition ( ) heb ik Kuipers weer teruggevonden in de 2e area.
Uiteindelijk kwam The Beholder daar optreden (aka Jeroen Streunding
van Neophyte ), was ook vet, hij had het tempo er flink in zitten.
Area 2 was trouwens een stuk relaxter, veel meer beweegruimte en een wat frissere temperatuur. Aan het einde van zijn set gaf hij inderdaad een soort Top Derb weg, heel snel achter elkaar, wel lekker om ze alledrie nog even te horen.
Toen weer naar de main area waar Technoboy aan het draaien was. Echt weer topplaten waaronder de Hardstyle Masterz - Age of Reversebass natuurlijk en ook de nieuwe K-Traxx, Hardventure. Na een tijdje was het weer einde verhaal voor Christiano en kon Luna beginnen.
Zo vet dat hij het Mysteryland anthem live draaide, dat was voor mij de 2e keer en ik haalde gelijk de herinneringen van toen weer op 
Die plaat moet echt vaker gedraaid worden Aan het einde van zijn set zat er nog een enkele verdwaalde hardcore plaat tussen en hij sloot ook gruwelijke hard af met een of ander up-tempo beuknummer gevolgd door Radium - Back again for Bang.
We moesten bij de garderobe zeker een half uur wachten omdat 2 dames uit ons gezelschap hun vestje graag weer terug zouden zien, en dat ging niet zo makkelijk. Even de kou trotseren en weer terug naar huis December weer 
Last edited by ScuL on Nov-24-2002 at 17:57
|
|
Nov-24-2002 17:50
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
|
|
|
Nov-26-2002 09:41
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:44.
Forum Rules: