|
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Wowz!!!!
Das wel een vette line-up zeg, denk dat ik dan Trance Energy die week erna maar skip ofzo 
|
Gek! (lees: met zachte G) 
Gewoon naar beiden natuurlijk! 
Offtopic, maar alsnog (puur om mijn opinie uit te drukken):
| quote: | Originally posted by magrec
Alle redenen waarom het zo triest is:
Het grote partypubliek--->stelletje nono's bij elkaar die dana aanbidden. Als het maar hard is is het goed. Al is het nog het aller simpelste melodietje zit er een harde bass is dan is het goed.
Party organisaties melken Hardstyle uit ja, het trieste is dat niemand het door heeft want elke keer weer is elk feest uitverkocht terwijl er dezelfde dj's staan die dezelfde standaard liedjes draaien (zalwel door een slecht korte termijn geheugen komen wat weer te koppelen is aan een hoog % drugsgebruikers op HS feesten.) |
Het grote partypubliek bestaat uit een grote bende meelopers die 'goed vinden' wat er op dat moment in de smaak is. Of dat nou gabber, trance, hardstyle of techno is. Ze hebben gewoon geen eigen mening. Over dat simpel kom ik zo nog terug.
Ja, misschien wordt het wel uitgemolken maar lang niet zo erg als hardcore in de hoogtij dagen. Misschien is het uitverkocht omdat het populair is en omdat het mensen het momenteel 'goed' schijnen te vinden. Als je er doorheen kijkt kun je misschien ook zien dat er tussen al die dweebs ook nog échte liefhebbers rondlopen. Die er zelf overigens ook een teringhekel aan hebben dat al die meelopers 'hun' favoriete feestje platlopen en de sfeer verpesten.
En als je een echte liefhebber bent dan zijn die liedjes niet standaard, zo kun je Trance Energy ook wel standaard noemen. Is toch allemaal hetzelfde, niet dan?
Hoog percentage drugsgebruikers heb je op iedere party daar kom je nou eenmaal niet onderuit. Nederland = partyland = drugsland. Ik zou het zelf ook liever anders zien en die meuk compleet verbannen maar helaas, dat gaat toch niet werken. Als een mens eenmaal iets heeft laat ie het niet meer los (zie voorbeelden als alcohol en de auto). Je peutert dan namelijk aan een stukje identiteit dat ze niet willen afstaan.
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat Magrec ongeveer heeft gezegt is een heel duidelijke voorbeeld wat mensen niet onder ogen durven zien EN in het slechtste geval gewoon NIET zien.
Ik wil de personen die een interesse hebben naar hardstyle niet veroordelen dat zij naar deze style luisteren maar je moet toegeven.......een bass + 1 sampeltje = gewoon goedkope nutteloze zooi..no doubt about it |
Ik persoonlijk zie het wel degelijk onder ogen, en schaam me er ook voor wat ik zoal zie gebeuren. Er lopen gelukkig ook uitzonderigen tussen het publiek, dat zie je op ieder feest wel en het voelt heel vervelend als je dan op internetfora over één kam wordt geschoren met 'de massa'.
Mijn persoonlijke voorkeur voor muziek is vrij eenvoudig uit te leggen. Ik hou gewoon van teringherrie, en hoe groter de afkeer van andere mensen ervan is hoe meer ik er van geniet. Muziek moet beuken en hard zijn. Of het nou metal, hardcore of hardstyle is. Soms luister ik gerust naar Slipknot of koRn.. Ik zie muziek gewoon als iets om mijn energie kwijt te kunnen en dat kan ik momenteel prima op Hardstyle (en af en toe Hardcore).
Een uitzondering daarop is dan wel Trance maar dat is een gevoelenskwestie. Ik moet ook in een bepaalde bui zijn om daarvan te genieten. Moet wel zeggen dat ik tegenwoordig minder naar trancefeesten ga dan vroeger maar dat heeft ook een beetje met het aanbod te maken en mijn voorkeur voor het hardere, dat momenteel meer in trek is.
Geen enkel muziekgenre is simpel. Het is al vaker in topics hier aan de orde gekomen, met alleen een baslijntje wat beats en een goeie synth red je het niet. Je nummer komt misschien op een vinylletje en wordt een paar keer gedraaid maar je hebt nog geen tophit. Daarvoor moet een plaat qualiteit bevatten, en dat is echt niet in 5 minuutjes ingeklopt op een PC'tje, anders zag je mij ook wel in de top40 staan 
Bedankt voor het lezen 
Last edited by ScuL on Nov-20-2002 at 17:26
|