Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lumpen
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Vizay
för att det är förbannat kul att äga folk...om man dessutom lyckas äga en psykolog så e man fan kung....fast de bör inte bli några problem, gäller å va på alerten bara

Känslan jag får är att han vet nog vad du försöker göra men låter dig hållas för att slippa dig snarast möjligt.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-21-2002 20:20  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

uhm...e ju kanske inte d jag helst gör om jag fick välja men nu när man väl e där så e det inte såå farligt iaf...sög mest de 3 första mån då man fick anstränga sig jue...men efter tjänstetid har man ju alltid trevligt me polarna...

men visst kan det väl va en kul grej å ha gjort om några år, å kan väl va givande på vissa sett..men kuta runt å leka krig e ju kanskeinte nått man kan ha användning av senare men å klara sig själv å se att man klarar mkt mer än vad man tror å så kan va rätt intressant...

det största felet e att man e fast å ska ha över 8 veckor i rad i fält efter jul...det kan sabba massa planer för stora partyn nere i holland osv.... detta stör jag mig mest på..gaah men hinner mucka innan de stora sommarfestivalerna drar igång...då j..vlar

men visst..join the army om du vill äta burka mat från 70-talet å gå upp ofantligt sjuka tider..så sure...

Old Post Nov-21-2002 20:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Endre

lumpen?....näh, synd att lära sig att döda!
Under fält övningen när det blev ett tungt anfall från fienden så sprutade dom manliga hormonerna och adrenalinet var på topp... Då kände jag att, fan det skulle vara svårt och kännas tungt att ta en annan människas liv.

Men fan va de blixtra, smälde å va krig då...

Last edited by SteveTranz4ever on Nov-21-2002 at 21:21

Old Post Nov-21-2002 21:13  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Bara så ni vet hur det kan se ut... iaf för mig

Fältövning med 20 minusgrader

Brrr...

Gissa vart jag e...

Kräla i lera övningar...

Last edited by SteveTranz4ever on Nov-21-2002 at 22:40

Old Post Nov-21-2002 22:35  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Känslan jag får är att han vet nog vad du försöker göra men låter dig hållas för att slippa dig snarast möjligt.

bah...men om jag vet att han vet å låter mig hållas så har jag fortfarande övertag...asså de e svårt att förklara hur jag ska äga honom/henne....de e ganska mycket improvisation inblandat....t.ex. om dom börjar fråga om man haft en taskig barndom så ska man börja anlysera deras liv osv osv....knäcka dom helt enkelt

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-21-2002 23:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
bah...men om jag vet att han vet å låter mig hållas så har jag fortfarande övertag...asså de e svårt att förklara hur jag ska äga honom/henne....de e ganska mycket improvisation inblandat....t.ex. om dom börjar fråga om man haft en taskig barndom så ska man börja anlysera deras liv osv osv....knäcka dom helt enkelt

tror det är jävligt svårt att knäcka en psykolog... men lycka till

Old Post Nov-21-2002 23:17 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag var och mönstrade i 1 timme och 20 minuter. Jag kryssade i en massa allergier som jag inte hade och skrev att jag hade mycket svår astma. Då fick jag bara titta på introduktionsfilmen och sen gå och prata med en sjuksköterska som inte krävde några som helst bevis för min sjukdom. Sen satt jag och pratade med mönstringsförättaren med guldklocka som kollade snett på mej och förklarade att jag fått diagnosen "JC Hälsa", vilket gav mej en hedervärd plats i utbildningsreserven.

Jag ville aldrig göra lumpen, men det skulle varit roligt att ha gjort IQ- och styrketesten.

Jag gjorde samma sak dock åropade jag annat säl än allergi...

Old Post Nov-22-2002 00:31  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:

De är där för att prata om dig inte de själva så redan där kommer du misslyckas, jag tror inte du kommer bräcka psyckolog

sätt Armageddon när de snackar med psykologen?

Old Post Nov-22-2002 00:36  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det som är bra är väl att man blir man... när riktigt så är det ju inte men man mognar faktiskt till mer... förhoppningsvis blir man stabilare som person. Sen har det sina goda stunder och dåliga stunder...

mognar... det vettifan.. kanske lite, men humorn blir hel kass...
skrattade åt precis allt under GSU:n... nu har det dock börjat bli bättre.. som tur e.

annars så e lumpen faktiskt roligare att göra än vad man tror.
på fritiden så e jag inte alls mycket för att vara ute i naturen och sån skit, men när vi låg ute i skogen tyckte jag faktiskt det var hel ballt.... all jävla skit man behövde bära blev ju jävligt tung efter ett tag och man kände bara för att dö i vissa stunder, men kul var det... beror la på lite vad man har för typ av befäl.. mina befäl var bra... speciellt vår väldigt snygga 40-45 åriga kapten Åsa Blomberg Trolle... väldigt schysst var hon.
våran löjtnad var också himla schyst.. vi hadde en hel del roliga snack med honom.. hans skratt var roliga ibland.
som typ en gång när vi fick skjuta som fan och vi tyckte det var hel roligt så kommer han fram till oss och säger "vänta ni bara.. snart e det vi som skrattar"... och med det syftade han såklart på när vi skulle rengöra vapnet... och det ar ju mindre roligt...
ganska så jobbigt.. kan ju ha berot på att vi var ute och festade dagen innan.. altså på torsdagen.. rengjorde alltid vapnet på fredan efter att vi haft tvätt inlämning och att vi städat all tält utrustning om vi hadde varit ute i fält....
sista gången vi skulle tvätta tältet fick min grupp (vi delade alltså in oss i grupper och tävttade olika delar) bla bilen.
alltså en sån där riktigt gammal terräng bil.. kommer inte ihåg vad den hette på riktigt, men vi kallade den för fältbil 90 som vi kalalde allt för.. fast 90 passade la inte direkt.. mer 50 eller nått. iallafall så började vi att plocka ut allt skräp som inte skulle vara där och tvätta lite granna... och det slutade med att vi skrurade hela bilen.. alltså utsidan också.
vi ställde oss på taket och skurade.. var himla roligt.

det tråkiga var bara att inte befälen sa nått om bilen när vi skulle gå igenom allt vi hadde städat..

så jag t ycker helt klart att lumpen e värd att göra.
min polare som e uppe i boden var vi helt säkra på att han skulle lägga av och han gillade det inte alls den första veckan, men nu e han värsta freaket.. han älskar det typ.

Old Post Nov-22-2002 01:10  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:

Ehh... har du pratat med någon med träning inom psykologi tidigare... det är inte direkt som i filmer med soffa och sänkta ögonbryn, det är typ mer som att snacka med en lärare eller annan aktoritär vuxen.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-22-2002 12:53  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:

sett lite för mycket på film har du ;disbelief

Old Post Nov-22-2002 14:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

men suck jag viste jag inte borde nämnt någonting......kände på mig att ni skullle dömma ut mig för att sett för mycke på film etc....jag har varit hos både psykologer å kuratorer å jag hatar båda delarna....så jävla tråkigt å snacka om mej själv osv...hatar det.....därför jag vill äga psykologerna

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-22-2002 16:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lumpen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Track 8 [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFerry Corsten - "Punk" (DJ Icey Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:00.

Forum Rules: