Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin van Buuren @ The Matrixx, wie gaat...
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Dj Lex
Heb je de Red Bull reclames nooit gezien Jappio?

LOL!

Old Post Nov-23-2002 13:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Ik ben er dus ook NIET ik heb volgende week tentamens dus zit ik het hele weekend te leren (behavle af en toe wat internetten)

maar volgende week ga ik het dubbel zo hard inhalen op nexus

Ga eens dood!

Old Post Nov-23-2002 14:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ze komen volgende week logeren in t Hotel waar ik werk met 70 man!

Ff wat shirtjes ritselen!

Gouden tulpje in Epe?
zo lief daarbij die hertjes

Old Post Nov-23-2002 14:28  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SanduTje
Music Minded

Registered: Mar 2001

Hmmm interesant.. zal wel weer f*cking druk worden denk ik..

en met jochem is het elke keer de vraag hoe die de stemming er in wil brengen..

Old Post Nov-23-2002 20:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for SanduTje Click here to Send SanduTje a Private Message Add SanduTje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
En en en? Hoe was het?

Old Post Nov-24-2002 05:05 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Was super gaaf. Heb me super vermaakt met Tijso8, 3o3 en ze neef. Later leuk verslagje, nu ff bijkomen

Old Post Nov-24-2002 13:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Ik zal een poging wagen

Mijn broer ging rond 23:30 ernaartoe, en stuurde een sms dat er nog errug weinig te doen was. Ben toen dus nog maar even thuis gebleven en rond 0:30 gingen wij richting de Matrixx. Stond een klein rijtje voor de deur, en binnen was het aangenaam druk. Niet te en niet te leeg. Jochen verraste mij op sommige momenten positief, hij had zich duidelijk voorbereid op een opwarmertje voor Armin. Veel oude trace platen met af en toe natuurlijk de standaard jochen platen erdoorheen, simpel goedkoop melodietje en een flinke bass.
Iets eerder dan verwacht, rond 2:15, maakte Armin zijn opwachting. Ik was Tango inmiddels al wat eerder tegengekomen op weg naar de plee en samen wachtten we de eerste plaat af. Zou het viframa - cristalle (katana's intro mix) zijn???? jawel blijft toch een goede opener. Hij ging niet gelijk stevig door, maar ging over op de karakteristieke Armin trance. platen die ik me nu nog zo herinner van de hele set waren: marco v - milla, solar factor - no return, airwave - above the sky 2002, push - strange world 2002, nightvision - believin' (j&r remix), dj tomcraft - loneliness (klub mix volgens tango, ik weet het nog steeds nie ). Hij wisselde stevige stukken af met zweef momenten, al met al weer een degelijke Armin set. Aan het eind van de set kwam tijs08 mij nog tegen en ff gebabbeld met dj lex (Y). Als afsluiter kon het natuurlijk niet anders dan speedy j - krekc vs umek - gatex (avb rework). Stampend ten einde
Heerlijk nachtje weer gehad, beetje brak om 12:00 aan het werk gegaan, maar het was vol te houden.

GreetZ, DC

Old Post Nov-24-2002 14:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Armin was zeker weer vet... maar dat weet je vantevoren

Jochen draaide redelijk als opwarmer... net als Ding Chaves al opmerkte... hij had zich duidelijk voorbereid als opwarmertje voor Armin, dus gewoon lekkere "wat oudere" trance, Yahel - Voyage, Coast 2 Coast - Home, etc.

Vond alleen de sfeer niet top in de Matrixx... was ook niet echt druk en om 5.00 was volgens mij iedereen al naar huis

Jammer dat Armin Sunspot & Third Dimension niet heeft gedraaid.. maar daartegenover stond weer Airwave - Escape From Nowhere

Verder draaide hij ook nog oa Prime Mover - The Weapon (Grinder Remix), 4x4 - Indigo, Adain - Summer Calling (Airwave Club/Progressive Mix) en Exposure - Magic Impuls

Old Post Nov-24-2002 15:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beckham
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2002

Ben gisteravond ook geweest, en heb echt een topavond gehad.
Jochen draaide erg lekker, en de oudere trance nummers in zijn set vielen bij mij en bij vele anderen bijzonder in de smaak.

Ook Armin vond ik super draaien, dan weer zweven, dan weer lekker gaan..

Het was niet erg druk, maar dat vond ik niet vervelend. Wel jammer was dat alleen het publiek helemaal vooraan los ging.. De rest stond maar een beetje te kijken..

Maar 't was weer gezellig in The Matrixx!

Old Post Nov-24-2002 20:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Beckham Click here to Send Beckham a Private Message Visit Beckham's homepage! Add Beckham to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Jochen verraste mij op sommige momenten positief, hij had zich duidelijk voorbereid op een opwarmertje voor Armin. Veel oude trace platen met af en toe natuurlijk de standaard jochen platen erdoorheen, simpel goedkoop melodietje en een flinke bass.

vond ik dus ook, had moeite om stil te boivjen staan.. wat wel moest met het idee dat er nog 2,5 uur los moest worden gegaan op armn

quote:

Iets eerder dan verwacht, rond 2:15, maakte Armin zijn opwachting. Zou het viframa - cristalle (katana's intro mix) zijn???? jawel blijft toch een goede opener.

en dat is ZACHT uitgedrukt!! helemaal los die tent gelijk!! was echt mooiste moment wel van de avond! onwijsss mooie strings

quote:

Hij ging niet gelijk stevig door, maar ging over op de karakteristieke Armin trance. platen die ik me nu nog zo herinner van de hele set waren: marco v - milla, solar factor - no return, airwave - above the sky 2002, push - strange world 2002, nightvision - believin' (j&r remix), dj tomcraft - loneliness (klub mix. Hij wisselde stevige stukken af met zweef momenten, al met al weer een degelijke Armin set. Aan het eind van de set kwam tijs08 mij nog tegen

Jep toch nog gevonden.. hoewel ik niet moeilijk te vinden was dacht ik zo.. 2 uur vooraan bovenop het podium staan zwaaien naar armin (en hij heeft ook meedere malen terug gezwaaid )

quote:

Als afsluiter kon het natuurlijk niet anders dan speedy j - krekc vs umek - gatex (avb rework). Stampend ten einde
Heerlijk nachtje weer gehad.

Dat was idd bruut stampen aant einde... eerst zweven op 7 cities en daarna door op gatex AvB LONG rework!!
helemaal mee eens! en ook zeker voor herhaling vatbaar! Echt een hele goeie 1e indruk van The Matrixx! ga er zeker meer komen..

bij deze nog ff mijn passagiers bedanken voor een
avond! Dave, Lexxie en Roger (onthoud deze naam ).. stuk voor stuk>

Old Post Nov-24-2002 21:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

Roger - Three o` Three - Randy - Tijs08 - Dj Lex

Last edited by tijs08 on Nov-26-2002 at 15:54

Old Post Nov-24-2002 21:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen

Kort verslagje, want heb over een paar minuten coolege

Superavond gehad! 1e Keer in de Matrixx ook, heel mooi aangekleed en zeker wel een goede sfeer! (vond ik dan...)

Armin maakte er weer een superset van. Het was de verre reis dubbel en dwars waard Maar natuurlijk ook weer een topavond met Tijssie, Lex, m'n neef en Randy

Old Post Nov-25-2002 12:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin van Buuren @ The Matrixx, wie gaat...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2005 House Tune - Vocal Sample Says "House Music" over and over [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Kalkbrenner - Steinbeisser [BPitch Control] [BPC 072] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:47.

Forum Rules: