|
Ik zal een poging wagen 
Mijn broer ging rond 23:30 ernaartoe, en stuurde een sms dat er nog errug weinig te doen was. Ben toen dus nog maar even thuis gebleven en rond 0:30 gingen wij richting de Matrixx. Stond een klein rijtje voor de deur, en binnen was het aangenaam druk. Niet te en niet te leeg. Jochen verraste mij op sommige momenten positief, hij had zich duidelijk voorbereid op een opwarmertje voor Armin. Veel oude trace platen met af en toe natuurlijk de standaard jochen platen erdoorheen, simpel goedkoop melodietje en een flinke bass.
Iets eerder dan verwacht, rond 2:15, maakte Armin zijn opwachting. Ik was Tango inmiddels al wat eerder tegengekomen op weg naar de plee en samen wachtten we de eerste plaat af. Zou het viframa - cristalle (katana's intro mix) zijn???? jawel blijft toch een goede opener. Hij ging niet gelijk stevig door, maar ging over op de karakteristieke Armin trance. platen die ik me nu nog zo herinner van de hele set waren: marco v - milla, solar factor - no return, airwave - above the sky 2002, push - strange world 2002, nightvision - believin' (j&r remix), dj tomcraft - loneliness (klub mix volgens tango, ik weet het nog steeds nie ). Hij wisselde stevige stukken af met zweef momenten, al met al weer een degelijke Armin set. Aan het eind van de set kwam tijs08 mij nog tegen en ff gebabbeld met dj lex (Y). Als afsluiter kon het natuurlijk niet anders dan speedy j - krekc vs umek - gatex (avb rework). Stampend ten einde 
Heerlijk nachtje weer gehad, beetje brak om 12:00 aan het werk gegaan, maar het was vol te houden. 
GreetZ, DC