Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Röker du?
Röker du?
You do not have permission to vote on this poll.
Ja 10 11.36%
Ja, men försöker sluta 7 7.95%
Nej, men har slutat 4 4.55%
Nej, men jag snusar 11 12.50%
Nej, har aldrig rökt 56 63.64%
Total: 88 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Aendy
Yeah right... skulle passa in i min FBI profil...

lol. ja, jag röker, men betydligt mindre än för ett par år sedan.

Old Post Oct-17-2003 10:33  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
Å till alla som inte har provat... Har det liksom varit så att era päron sa till er att ni var små att "röka är dåligt.. fy fy" eller har ni inte vart nyfikna på å prova..

Jag har inte varit det minsta intresserad av att prova. Ända sedan jag var liten har jag varit på min farmor att hon skulle sluta, vilket hon faktiskt har nu också

Old Post Oct-17-2003 10:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Min Farfar dog av sin rökning för ett tag sedan... Heja Farfar!

Ajja, jag säger så här: "Låt alla göra vad fan de vill så länge de inte skadar andra när de gör det"

Om ngn jag inte känner blåser rök i ansiktet på mig med flit lr inte så tar jag det som den personen inte bryr sig om andra, och antingen slår till den personen på käften lr bara blir allmänt förbaskad och ber den dra åt helvete"

Rökning är för dönickar och dumskallar, dock är jag polare med så många dumskallar så vad ska man göra?

Old Post Oct-17-2003 11:51  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

du glömde "nej men har testat nån gång" aja jag får väl välja nej har alldrig rökt

det kan hända nån gång, kanske att jag röker 2-3 gånger om året

röka är dåligt och jag tycker det vore bra om man hadde rök förbud på majoriteten av alla clubbar och krogar osv..

Old Post Oct-17-2003 13:07  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Glorie
aldrig testat, kommer aldrig prova

samma här=)

Old Post Oct-17-2003 15:21  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

tja... blev 'nej - har slutat' eftersom jag rökt en del.. har dock aldrig varit beroende utan har mest varit att det varit socialt och så... det är väl också enda fördelen som finns med cigg, samt att nickokicken man får som ovan nyttjare ger en extra boost till fyllan =) men, tycker det är dumt att röka, gör det därför oerhört sällan numera.. har även medverkat till att få 2 av mina bästa polare att sluta vilket känns rätt bra..

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Oct-17-2003 15:28  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

tar 1 cig eller 2 vid festliga tillfällen.. dvs för mig typ 0.5-1 gång per månad..
måste ju medge att det var något extra att röka en cig på sensations dansgolv o bara stå o blunda o titta uppåt o se lysena blinka förbi utanför mina stängda ögonlockar.. när man aldrig röker så är det en fruktansvärt härlig kick, iaf för mig, att ta en cigarett då och då..
har dock aldrig provat snus.. finns inge värre än när det sitter nån stänkare breve en på bion o bakar snus, stinker så förj-vligt..genast rycks man tillbaka till verkligheten från sin inlevelse i filmen. ser så otroligt fult ut med prilla i överläppen också.. men nån gång ska jag prova det, har hört att det ger en starkare kick än cigaretter..
moderation is the key.

Old Post Oct-17-2003 15:34  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

har tänt en giftpinne (åt mig själv) två gånger i mitt liv, en gång när jag var 8-9, och en andra gång när jag var 14, fattade inte poängen nån av gångerna...

Old Post Oct-19-2003 09:10  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tjockis
tranceaddict

Registered: Nov 2001

indianens hämnd på den vite mannen!

har slutat efter sju jävla år.
rätt skönt tidsfördriv faktiskt att röka.
men det är liksom inte värt besvären.
helt värdelöst egentligen.

tobaksbolagen är ju helt för mycket.
och philip morris är väl den sista människan på planeten jag vill stödja efter george bush och bill gates.

som tur är kan jag ju alltid röka cannabis även om dom inför förbud på krogen.
1# det sitter i mycket längre än nikotin (så man slipper gå ut å röka hela tiden)
2# det är mindre farligt!

bra va?

Old Post Oct-19-2003 13:16  Sweden
Click Here to See the Profile for tjockis Click here to Send tjockis a Private Message Visit tjockis's homepage! Add tjockis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by mjz
har tänt en giftpinne (åt mig själv) två gånger i mitt liv, en gång när jag var 8-9, och en andra gång när jag var 14, fattade inte poängen nån av gångerna...

antagligen för att du inte drog halsbloss

Old Post Oct-19-2003 14:48  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Så här blir de om ni röker

Snyggt va ?

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa...,511606,00.html

Old Post Jul-29-2004 18:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

Har provat, aldrig mer..

Giftet smakar ju bajs! Vad fan är det för gott med det?.. Sen förstör man ju för alla andra runt ikring också :P

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Jul-30-2004 10:27  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Röker du?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this track, seems to be a difficult one! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTransa - Carla's Theme [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:24.

Forum Rules: