|
|
|
|
 |
|
 |
 |
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
He Mido,
Succes jongen!! Ik lig ziek in mijn bedje... kan je dus niet aan komen moedigen. Maar aan de andere kant, misschien maar goed ook, want door starende mensen raak je alleen maar van de wijs (hint hint, en voor wie die is begrijpt het wel )
Niet dat dat ziek zijn een excuus is, want ik was het dus vergeten. Maar goed. Anders had ik nog wel iemand op kunnen trommelen om mee te gaan...
Enne zoals Frans al zei: nix van fouten of wat dan ook aantrekken. Ik zette zelfs per ongeluk een plaat in sneltreinvaart op ipv op normaal tempo... is me nog nooit gebeurd zelfs (al het andere wel, verkeerde naald eraf etc). Maar: gewoon doorgaan, boeien, het feest valt of staat echt niet met een paar fouten. HUP MET DIE GEIT!!!!! |
Dank je wel! Wel jammer dat mijn steun en toeverlaat er niet was! (jij dus) whehe
Maarja ik heb het overleefd zonder je. Dus het is goed gekomen. En starende mensen.... Ik heb helemaal de tijd niet gehad om daar op te letten. Was druk bezig. Ik zag wel dat er een aantal mensen erg achterlijk stonden te doen voor me (lees: Tin, Tim, Remy, Stefan). Dat wordt na een kwartier ook wel vervelend! :P:P
Verder heb ik niet echt grove fouten gemaakt. Alleen de laatste plaat ging helemaal mis. Maar dat volgens mij voornamelijk te maken dat ik nu achter niet opgevoerde tafels stond. Die plaat was namelijk erg snel en kreeg hem niet goed gelijk. Verder was ik helemaal gebroken. Ik had weinig slaap gehad en kon zowat niet meer op mijn poten staan.
Maar dat is geen excuus natuurlijk. Maar toch is het niemand opgevallen omdat ze allemaal naar de klote waren! :P:P
Dec-08-2002 16:35
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
Dec-08-2002 21:02
|
|
|
 |
 |
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
|
|
|
Dec-08-2002 21:16
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:51.
Forum Rules: