ik speel nu in het 7de van BLC, volgende week begint voor ons de competitie ook weer. Hebben echter nog geen wedstrijd gespeeld.
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
quote:Originally posted by SnuggLe Kheb nooit gebald totdat ik op de Universiteit kwam. Daarvoor al jaren gewoon gekeken naar de amateurs uit Didam en de Graafschap. oeh DVC'26 uit, altijd lastig (vorige week zondag nog verloren daar )
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA