Er is niets mis met de MAVO. Heb ik namelijk ook gedaan. Het is maar hoe goed je kunt leren en ook of je het wil. Ik heb later ook gewoon nog op het HBO gezeten.
May-07-2001 08:30
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Blik
(No offence voor degene die mavo hebben gedaan of de school niet afgemaakt )
zoals ik al zei, no offence
niks mis mee met de MAVO, tviel me alleen op dat iedereen die er iets over zei op het VWO zat
May-07-2001 14:12
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Ja, inderdaad dat viel mij ook al op. Misschien zijn trancers alleen zo slim dat ze de muziek begrijpen en cool vinden. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hier geen domme mensen zitten, omdat ze niks van internet snappen (niet dat ik zo technisch ben hoor), lol
Originally posted by TranceFool Ja, inderdaad dat viel mij ook al op. Misschien zijn trancers alleen zo slim dat ze de muziek begrijpen en cool vinden. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hier geen domme mensen zitten, omdat ze niks van internet snappen (niet dat ik zo technisch ben hoor), lol
Latuurrzzz....
Laten we t maar op t eerste houden...
May-07-2001 18:33
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Blik
zoals ik al zei, no offence
niks mis mee met de MAVO, tviel me alleen op dat iedereen die er iets over zei op het VWO zat
No worriess, het was absoluut niet serieus bedoeld... was ff vergeten er een smile achter te zetten... bij deze dan maar
May-07-2001 19:33
Robvef
Bring That Beat Back!!!
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
No worriess, het was absoluut niet serieus bedoeld... was ff vergeten er een smile achter te zetten... bij deze dan maar
Maakt niet uit.
Het is je vergeven.