Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het ergste wat je kan overkomen is......(kiezen maar!)
Het ergtse dat je kan overkomen is:
You do not have permission to vote on this poll.
erachter komen dat je ouders niet je echte ouders zijn 1 2.50%
gehandicapt raken in een ongeluk en beide benen verliezen 16 40.00%
erachter komen dat je beste vriend met je vriendin naar bed gaat 1 2.50%
doof worden 12 30.00%
anders... 10 25.00%
Total: 40 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Subsonik
Bad Mother ******

Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Remy D
Het ergste wat je kan overkomen is dat je een slungel ziet staan bij Tin & Tim en waar je dan van denkt: Wat is die jongen een zielig kansloos geval. Heeft een bek waar me 6 jaar dode oma nog niet gelikt door wil worden en een verdere gore kop waar 2600000 verhongerde Ghanezen met zielige vrouwen plotseling geen honger meer van krijgen. En als zo'n iemand ook nog is zo'n thread begint is het einde wel HEEEEEEEEEEEL ver zoek!!!

WHAHAHAHAA

Beste post vannet jaar IMO

Old Post Dec-10-2002 23:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Subsonik Click here to Send Subsonik a Private Message Add Subsonik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr Zimz
tranceaddict

Registered: Aug 2002

...Dat er geen koffie meer zou zijn...

Old Post Dec-11-2002 03:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mr Zimz Click here to Send Mr Zimz a Private Message Visit Mr Zimz's homepage! Add Mr Zimz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Het ergste wat je kan overkomen is dat je een slungel ziet staan bij Tin & Tim en waar je dan van denkt: Wat is die jongen een zielig kansloos geval. Heeft een bek waar me 6 jaar dode oma nog niet gelikt door wil worden en een verdere gore kop waar 2600000 verhongerde Ghanezen met zielige vrouwen plotseling geen honger meer van krijgen. En als zo'n iemand ook nog is zo'n thread begint is het einde wel HEEEEEEEEEEEL ver zoek!!!

LOL

Ow, en ergste uit het rijtje is voor mij toch de beentjes denk ik...

Old Post Dec-11-2002 03:48 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Mr Zimz
...Dat er geen koffie meer zou zijn...

Of dat je vriendin een groene lichtgevende neus heeft...

Old Post Dec-11-2002 03:49 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr Zimz
tranceaddict

Registered: Aug 2002

beter met groene neus dan zonder neus..

... denk ik ...

valt ook te testen

Old Post Dec-11-2002 04:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mr Zimz Click here to Send Mr Zimz a Private Message Visit Mr Zimz's homepage! Add Mr Zimz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001

quote:

HAHHAHAHHAAAAAHA

omg...k kwam echt bijna niet meer bij toen k dit las (Y)

grtz

yarnz

Old Post Dec-11-2002 18:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Je benen kwijt is uit dat rijtje toch wel het ergst, maar al je helemaal verlamd bent.
zodat je je rolstoel met je kin moet besturen is nog wel wat erger.

Doof zijn is natuurlijk ook erg, zeker als je je bedenkt dat je dan na enige tijd zelf ook niet meer kunt praten.
Tenminste, bijna niet, want je hoort ook niet meer wat je zegt en daardoor kraam je dan alleen maar wat onzin uit.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-11-2002 19:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

quote:

Remy gaat naar een hardstyle feest
Cosmic Guy is daar ook
Remy scheldt Cosmic Guy uit
Goed zo Remy!
Remy is stoer
Cosmic Guy is stom

Old Post Dec-12-2002 09:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

niet kloten lief zijn meisjes!

whehe ik r hebt gekozen voor ANDERS, voor (een) niet nader te noemen reden(en)

Old Post Dec-12-2002 14:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Cosmic Guy

Cosmic Guy is stom

/big JOH!

Old Post Dec-12-2002 16:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Remy gaat naar een hardstyle feest
Cosmic Guy is daar ook
Remy scheldt Cosmic Guy uit
Goed zo Remy!
Remy is stoer
Cosmic Guy is stom

Zelfkennis ?

Old Post Dec-12-2002 16:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Ik heb toch liever mijn benen nog aan mijn lijf, kan ik teminste nog lopen en staan . Bij de andere kan je nog lopen, maarja misschien dan wel lopen zonder iets te horen

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Dec-12-2002 17:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het ergste wat je kan overkomen is......(kiezen maar!)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUhm.. help ? loop-beat inside [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSebastian Ingrosso - Get It Back [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:31.

Forum Rules: