de meest noordelijke persoon van TA gaat nog op de fiets! (*zucht* waarom doe ik dit mezelf aan??? )
Dec-10-2002 19:44
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by DJ Bazz
de meest noordelijke persoon van TA gaat nog op de fiets! (*zucht* waarom doe ik dit mezelf aan??? )
lol, jij bent nog noordelijker als mij, ik gaat dus echt niet met fiets, veeelstekoud
gimme summer gimme gimme
Dec-10-2002 19:49
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Kut weer, Het is veel te koud. Maarja als je je een beetje warm aankleed valt het wel mee. Alleen je oren doen nogal pijn. Leuk als je op school dan tegen iemands oren aan tikt . Maarja, het is al bijna weer zomer
Dec-10-2002 19:59
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
watjes!
*massive fiets gewoon elke dag op de viets noar school
lekkah door de kou, tegenwind etc
dan op school aangekomen staat de verwarming hoger dan ie eigenlijk kan waardoor massive alweer bijna kotsend boven de plee hangt door die 'heerlijke' hitte opeens
woeeiiiii morgen weer !
Dec-10-2002 20:48
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
dit is echt heerlijk weer!
hier in groningen is t echt niet-leuk-koud meer, maar van mij mag t toch nog wel ff lekker blijven vriezen
(mn energierekening is alleen tachtig keer hoger dan normaal)
Grtzz
WooT
Dec-10-2002 21:02
stampertje
Senior tranceaddict
Ik ga morge is ff kijken of ik mn schaatsen nog pas en proberen te schaatsen, bij ons in de buurt is een heel ondiep meer in een omgebouwd weiland (nu bos/park) en daar liepen ze vandaag al op t ijs dus ff probere kan geen kwaad
Dec-10-2002 21:28
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
van mij mag er wel een paar meter sneeuw vallen zoals in '67 kan ik weer lachen om die wannabee negers die liever in spanje zitten
*flame me*
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Mijn auto startte vanochtend mooi dus niet. Echt genaaid!!! En het slootje voor de deur is dus zo triest bevroren dat je er niet op kan schaatsen. Treurig.....
Dec-10-2002 23:00
JunKX
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! SCHAATSUH!!! Lekker vrij voor de elfsteden tocht!
Laat maar komen die kleumers
Dec-10-2002 23:32
eieregooie
Perceptions
Wat een kolere weer zeg... Hele dag kouwe tengels... bah! En schaatsen? Flikker op... doet pijn aan me poten en je gaat alleen maar de hele tijd op je smoel... Nee, dan als het dan toch zo koud moet zijn, laat het dan op z'n minst sneeuwen... of nog beter, ijzelen
Dan heb ik wel de grootste lol
Dec-11-2002 04:03
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Koud ? Koud ?
Tis hier 14 graden celsius man, en in HongKong 23. Wat nou koud?
Maar oke, in NL wordt dat weer wennen