Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused NYE @ Münchenbryggeriet
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Fan!!!
Va fan köpte ja inte biljetter förra veckan...de e ju klart dom e slutsålda! Nu har ja lite ångest..helvete oxo...
Men får prova om ja kommer in imorgon ändå...

Nån som har två biljetter till salu kanske?

Old Post Dec-30-2002 16:43  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002
Smile Tongue

vilken tur jag har! min polare klippte dom sista fem biljetterna i sthlm så ju e jag garanterad en plats :P drar dit efter 12...najs lyssnar på lucien foort essential mixar just nu

Old Post Dec-31-2002 01:41  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by zamson
vilken tur jag har! min polare klippte dom sista fem biljetterna i sthlm så ju e jag garanterad en plats :P drar dit efter 12...najs lyssnar på lucien foort essential mixar just nu

Så de va du din jävel som snodde mina biljetter!

Old Post Dec-31-2002 01:53  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

quote:
Originally posted by robstar
Så de va du din jävel som snodde mina biljetter!

hehe kolla in www.fokused.net.. det ska tydligen finnas 750 biljetter i dörren så om folk som vill komma drar dit vid 22 lär det inte vara några problem att komma in.. förresten blir det... casual clubwear ikväll eller?? en snygg t-shirt ett par brallor och classicskorna??

Old Post Dec-31-2002 12:32  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

vaknade precis...kom hem vid 6:30 ifår... det var enormt drag på dansgolvet. Flash brothers hade en tendens att kännas nästan lite sega - fast vissa partier var helt underbara med långa build ups. Men tröttnade lite på det och drog ned till det tämligen lilla technogolvet - där var det tryck.. sen efter ett tag drog jag tillbaks till maingolvet... och kvällen var som komplett...Lucien foort var hur grym som helst Skön stil... och det var mycket folk - trevliga var dom flesta också! Är förvånad att en sån här klubb funkade så bra i Sverige.

GRÅTT NYTT HÅR ALLIHOPA!

Old Post Jan-01-2003 12:17  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused NYE @ Münchenbryggeriet
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCool Tech Trible Thing needs ID!!! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Greek - "Alive" (G Pal Strings Of Life Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:01.

Forum Rules: