Originally posted by Odyne
ik vraag me alleen af wat ik met een vlieger moet..
tip:
aan mij geven ter compensatie voor mijn gederfde kerstpakket bij de ptt
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Dec-17-2002 18:20
Odyne
Flipper01 Addict
Registered: Aug 2002
Location: Groningen
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
tip:
aan mij geven ter compensatie voor mijn gederfde kerstpakket bij de ptt
je bent nog geen volwaardige postbode, het is namelijk TPG post
Dec-17-2002 18:25
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
quote:
Originally posted by Odyne
je bent nog geen volwaardige postbode, het is namelijk TPG post
ik heb de theoriecursus ook nog niet gehad
ok je hebt gelijk, foutje, u gaat niet door voor de vlieger
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Dec-17-2002 18:27
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Little Theseus
mwuhahahaa kneus!
Had je maar postbode moeten blijven!
In mijn uberptt pakket (waarmee het echt fucking moeilijk was om mee naar huis te fietsen) zat:
Een vlieger
Een strandtent
Een mini-fm radio (ruilen Magrec?)
Een fles wijn uit Culemborg, Zuid Afrika
Een pak chocokoekies
Vruchtensap
Ontbijtkoekrepen
Smeerroomkaas (best wel lekker eigenlijk)
Snoepies
Zak chips
Chocosticks
Kaaskoekjes
Potje tomatenpureesmurrie
Dat wast wel!
lol volgens mij heb je zo'n beetje dezelfde alsmij, die fm radio deed het bij mij niet, ach ja hij vind toch alleen maar de sterkste frequentie en dat is de frequentie van de lokale piratenzender
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Vorig jaar had ik een PS2 als kerst-pakket en daarbij ook nog een 6 tal italiaanse wijnen. Dat als beloning voor de inzet/overwerk/toewijding van dat hele jaar.
Ben benieuwd wat ik dit jaar ga krijgen, m'n baas zei dat het wel wat minder groots zou zijn als vorig jaar.
Vrijdag is het kerstborrel, dan zal ik het weten
Dec-17-2002 19:42
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
TNT krijgt hetzelfde pretpakket als TPG
Maar ja, ik hoef niet te lopen
Dec-17-2002 19:49
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Vorig jaar had ik een PS2 als kerst-pakket en daarbij ook nog een 6 tal italiaanse wijnen. Dat als beloning voor de inzet/overwerk/toewijding van dat hele jaar.
Ben benieuwd wat ik dit jaar ga krijgen, m'n baas zei dat het wel wat minder groots zou zijn als vorig jaar.
Vrijdag is het kerstborrel, dan zal ik het weten
waar werk jij? nog mensen nodig?
Dec-17-2002 19:49
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
wat krijgen jullie die pakketten allemaal vroeg? het is nog lang geen kerst. vrijdag is ons kerstdiner dus ik neem aan dat ik vrijdagmiddag mijn pakket krijg. en anders maandag maar dan is het jammer want ik neem 2 weken vakantie op.
vorig jaar kreeg ik een dure fles wijn (waar ik niet mee zo blij mee was omdat ik toch geen alcohol drink en dus maar cadeau heb gedaan aan m'n pa) en een envelop met redelijke inhoud. daarnaast ook nog een 13e maand maar dat kan ik niet echt als kerstpakket tellen hè
Originally posted by Spinnin Jack
Vorig jaar had ik een PS2 als kerst-pakket en daarbij ook nog een 6 tal italiaanse wijnen. Dat als beloning voor de inzet/overwerk/toewijding van dat hele jaar.
___________________
The Hague is the plague!
Dec-17-2002 20:00
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: 3rd Floor
quote:
Originally posted by Optimus
waar werk jij? nog mensen nodig?
Ik werk in Leiden, maar helaas voor je zijn er geen mensen nodig...
Dec-17-2002 20:02
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Ik had vorige week vrijdag mijn pakket al.
De mail naar de managers en de chefs etc was een minuut verstuurd met de mededeling dat 19 dec de paketten konden worden opgehaald en ja hoor de trutjes van customer services hadden hun pakket zelfs al op kantoor opengemaakt ach ja de rest van het kantoorpersoneel heeft het die dag ook maar meegenomen. De vrachtwagenchaufeurs en ander personeel zit nog in spanning over wat ze deze keer zullen krijgen
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.