Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance/Technodans
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by reveal
av de tre stilar som steve visar prov på, i de äkta filminspelningarna av honom själv in action, så stämmer stil nummer 3 bäst in på mitt eget danssätt... bara så ni vet

Samma här.... brukatr vifta med armarna rätt mycket....går ofta ner lite..böjer på mig och så hur nu det låter Brukar arbeta med axlarna

Old Post Dec-18-2002 20:50 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

i Holland dansar vi på ett annat sátt.... i Tyskland dansar människor jättekonstigt ...

på Trance är det liten hård att omskriva. mesta med armarna och ben..

på Hårdtrance lr Hardstyle hoppar vi.... damn this is so hard to describe... it's like. we jump and while jumping move our left leg first than the right, vice versa. whilst making a twitch with the shoulders in opposite direction. if you do it fast enough and get into the 'beat' your head starts shaking forward and backward hehe.. don't forget to move the arms in some way, doesn't matter actually either do it sideways or straightforward and backward as long as it's in sync with the movement of the legs and the shoulders.

Old Post Dec-18-2002 22:38  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Hmm... jag är fostrad med åttor, dubbeltakt och halvtakt så jag har väl mycket sånt undermedvetet. Mina polare som sett mig dansa på vanliga uteställen brukar tycka att jag svävar... jag får väl fråga Reveal... han är den enda jag varit ute och dansat med på forumet.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-18-2002 22:48  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Party Hat

scul, visa mig när ja kommer ner hehehhe
fattar inte hur de ser ut, trots att ja läste ordentligt

stil tre e klart snyggast iaf.. men d ser ut på bilden som om den personen hoppar å klappar i händerna! Gör ni de eller??
iaf.. jahapps då vet man att mind å reveal dansar snyggt dåå...

finns d nåt som e mer najs å kolla på för en tjej?? neeeeh

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-18-2002 22:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

HappyHappy

quote:
Originally posted by Aendy
jag får väl fråga Reveal... han är den enda jag varit ute och dansat med på forumet.

flåt men d där lät kul

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-18-2002 22:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by Glorie
flåt men d där lät kul :D

Tror bestämt det kallas syftningsfel... men den bjuder jag på för jag är på ganska bra humör för tillfället ;)

Old Post Dec-18-2002 22:51  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

äh syftningsfel....bah, sånt tänker ja inte på ju..

att gå ut å dansa me nån, d låter som styrdans...
vore en fröjd för ögat att se er två alltså
till tonerna av sven ingvars =P

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-18-2002 22:55  Sweden
Aendy
Lifeaddict

quote:
äh syftningsfel....bah, sånt tänker ja inte på ju..

att gå ut å dansa me nån, d låter som styrdans...
vore en fröjd för ögat att se er två alltså
till tonerna av sven ingvars =P

Jag har fått lära mig att inte säga festa om när jag går ut efter som jag inte dricker och det tydligen är likställt. Dessutom är jag grym på styrdans... så varför inte... du kanske kanske vara min dam?

Old Post Dec-18-2002 23:08  Nepal
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Jag har fått lära mig att inte säga festa om när jag går ut efter som jag inte dricker och det tydligen är likställt.

Fyfan, säger folk så? Vilka störda människor.

Klart man kan festa utan alkohol eller andra droger.
Fest är väl när man har kul, hur man än har det?

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Dec-18-2002 23:12  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Fyfan, säger folk så? Vilka störda människor.

Klart man kan festa utan alkohol eller andra droger.
Fest är väl när man har kul, hur man än har det?

trode jag faktiskt inte skulle komma från de ryssen men jag håller fullständigt med....jävligt bra sagt

föresten den tredje gubben e inte de han som dansar till bilallarmet?

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-18-2002 23:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
scul, visa mig när ja kommer ner hehehhe
fattar inte hur de ser ut, trots att ja läste ordentligt

stil tre e klart snyggast iaf.. men d ser ut på bilden som om den personen hoppar å klappar i händerna! Gör ni de eller??
iaf.. jahapps då vet man att mind å reveal dansar snyggt dåå...

finns d nåt som e mer najs å kolla på för en tjej?? neeeeh

ja, jag finns ju alltid... du skall se mig när jag står lite sexigt i baren med min heta look i ögonen och dricker vodka martini.. shaken not sturbed

klart man kan festa utan att dricka alcohol... fast om alla andra gör det, speciellt om man e på en vanlig fest så blir det ju ganska så tråkigt eftersom alla blir så jobbiga.. tycker jag aldrig dem blir när jag också dricker
(egna erfarenheter... 1 gång, aldrig mer)

Old Post Dec-19-2002 06:50  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ska jag va ärlig så byter jag stgil hela tiden... eller mer olika sätt hela tiden... omväxling förnöjer och det blir mest när man blir slut i benen som man kör en mer nickande stampande stil på ett å samma ställe... annars får jag anse mig själv som en sån som e skicklig att svinga med benen på allehanda trixiga dock lagom diskret/snyggt...

Har iof sett mig själv på video dansa... gillade det inte... är ju inte skygg för kameror men vad är det med att se sig själv på video... man tycker man ser förjävlig ut å låter som man svalt en flundra

Old Post Dec-19-2002 09:03  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance/Technodans
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSome great samples taken from Mays set [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTransa - "Astro Dawn" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:31.

Forum Rules: