Ben met 2 vrienden naar de premiere geweest en moet zeggen dat ik me uitstekend heb vermaakt! Zwaar vette film, vooral (natuurlijk) de Battle of Helms Deep. Ben sowieso dol op van die massa-scenes... machtig!
Heb 't boek al klaar liggen, dat ga ik binnenkort lezen (waarschijnlijk in 1 ruk uit). Heb 't expres bewaard voor NA de film, zodat die niet misschien zou tegenvallen in vergelijking met het boek.
Originally posted by Remy D
Nou ik zal je vertellen dat ik er toch ook wel een erg lekker bekkie vind hebben. Stel je voor dat ze 18 is straks. Een waar rukobject.
mwhehehe, op dr 18e? nu al hoor
Dec-27-2002 14:18
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Optimus
mwhehehe, op dr 18e? nu al hoor
Hahaha ja lekker op 12 jarig sletje!!! Dacht toch echt dat ze ouder was....
Naam: Emma Charlotte Duerre Watson Roepnaam: Emma Geboortedatum: 15 april 1990 Geboren in: Engeland Huisdieren: Twee katten (Bubbles en Domino) Prijzen: toen ze zeven jaar was, won ze een topprijs voor het voordragen van een gedicht. Acteerervaring: Ze heeft aan toneelstukken meegedaan op de basisschool Hobby's: hockey, zingen in de schoolbus Favoriete Harry Potter-boek: Harry Potter en de gevangene van Azkaban Hoe ze de rol van Hermelien kreeg: Haar lerares op school vroeg of ze auditie wilde doen. Met een paar vrienden deed ze mee voor de lol. Daarna werd het serieuzer. En uiteindelijk kreeg ze de rol!
vroeger toen ik jong was, toen de schepen nog van hout waren en mannen van staal, toen paard en wagen elkaar nog inhaalden, toen de molens nog draaiden en de wieken niet, toen sex nog vies was en lucht schoon, toen was zij geboren
Dec-27-2002 18:51
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
lol
stelletje PEDOFIELEN
(tin, jij valt alleen op de lengte zeker ?)
Dec-27-2002 20:35
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
W8 maar Wouter, over pakweg 6 jaar... wwwwwwwwwwwwwww00000000000000000000000000000tt!!!!!