|
| quote: | Originally posted by Trance man
ובכן, אני רוצה לדעת אם זה תכלס עדיף על כל שאר הדברים בקרבי! מה עושים כל היום שם? (אני יודע שיש הרבה תפקידים והכל, אבל בגדול - מה אני יכול לעשות שם? )
אגב אני פרופיל 97........
לילה טוב
|
אין כזה דבר עדיף על שאר הקרביים זה תלוי בהעדפות שלך
בסטילים יש ימבה תפקידים ומה הם עושים כל היום? בדרך כלל מתאמנים אבל השמועות אומרות שעכשיו במלחמה עם עירק יהיה להם הרבה עבודה לא יודע מה אבל ככה אומרים
יש תדבורים שהם בעצפ עושים בט"שים כל הזמן ובזמן האחרון יש תקריות
היה לפני 3 שבועות ספינת תופת שהתפוצצה ליד דבור
ואתמול היה חילוץ של סירה מיצרית
עוד שאלות?
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)
|