Jaa mensjens jullie ook allemaal EEN PERTTIGE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR JOHOOOOOOOOOOOOOOOO
___________________ Some dance to Remember, Some dance to Forget.... My Songs of the Moment: Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix) DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix) Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
Kusje
___________________
Mja, dan ook maar gelijk een gelukkig nieuwjaar allemaal!!! Ik ben weg... tot volgende week See youuuuuuu!!!
Een gelukkig nieuw jaar?
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
quote:Originally posted by Remy D Een gelukkig nieuw jaar? Remy, waar was je op Innercity jongen, mijn flesje miste je al Op Qontact moet ik je wel tegenkomen
quote:Originally posted by Optimus Remy, waar was je op Innercity jongen, mijn flesje miste je al Op Qontact moet ik je wel tegenkomen Ja hoerig joch, je ontliep me gewoon!! Maar Qontact komt alles goed!!
Prettige kerst allemaal!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA