Registered: Jan 2001
zuipen in BB
nog een TA die naar BB (blankebergen) gaat.
En ja da zit er dik vet in da je te veel zuipt
Als het maar geen heiniken is. En wa je daar krijgt jupiler is ook nie alles. Maar beter dan niks, als je er maar zat van wordt.
May-10-2001 17:48
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Re: zuipen in BB
quote:
Originally posted by raoel nog een TA die naar BB (blankebergen) gaat.
En ja da zit er dik vet in da je te veel zuipt
Als het maar geen heiniken is. En wa je daar krijgt jupiler is ook nie alles. Maar beter dan niks, als je er maar zat van wordt.
wanneer ga jij naar blankenberg??
ik ga van 7 tot 14 augustes met 16 man in totaal, we zitten daar op een soort centerparcs in een bungalow. Het is de eertse keer dat ik daar heen gan, kan je er eigenlijk een beetje uitgaan??
May-10-2001 17:54
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
lachen
Ik ga van 3 tot 13 aug op
camping dallas
en ik weet niet of het er echt gaaf is.
Een paar maten van me zijn vorig jaar geweest en hun vonden het wel gaaf.
Maar ik bedoel als je genoeg zuipt is het altijd wel vet.
Wel klote is dat je daar elke keer als je een kroeg uitloopt, de uitsmijter ff wa fooi moet geven. Als je da niet doet omdat je met je zatte hoofd gewoon doorloopt dan heb je misschien wel eens een probleempje (buts buts knots knots )
da heddu wellus op camping dallas
May-10-2001 18:07
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Re: lachen
quote:
Originally posted by raoel Ik ga van 3 tot 13 aug op
camping dallas
.
Wel klote is dat je daar elke keer als je een kroeg uitloopt, de uitsmijter ff wa fooi moet geven. Als je da niet doet omdat je met je zatte hoofd gewoon doorloopt dan heb je misschien wel eens een probleempje (buts buts knots knots )
ik ben wel wat gewend qua uitsmeiters, ik ga meestal uit in ster in nieuwkuijk, daar zijn de uitsmijters een stel hells angels, die mannen kunnen er ook wat van. als je die gasten een grote bek geeft word je echt helemaal in elkaar gebutst