Originally posted by luckystrike
אני יקפוץ!
עושה כסף יא מאניק
בטח עושה...
אחי יום שבת הייתי בהופעה של החברים של נטאשה בהנאגר 11...
איזה עבודה קלה זאת הייתה
וראיתי את ההופעה כמו מלך מלפני שורה ראשונה אפילו
___________________
.
Dec-26-2002 14:23
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בטח עושה...
אחי יום שבת הייתי בהופעה של החברים של נטאשה בהנאגר 11...
איזה עבודה קלה זאת הייתה
וראיתי את ההופעה כמו מלך מלפני שורה ראשונה אפילו
בן זונה !
אחי שאל אותם אם הם מקבלים חיילים חובשים
רוב המעבידים לא אבל יש כאלה ...
שאל אחי בכל מקרה
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Dec-26-2002 14:25
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by luckystrike
בן זונה !
אחי שאל אותם אם הם מקבלים חיילים חובשים
רוב המעבידים לא אבל יש כאלה ...
שאל אחי בכל מקרה
תן לי להתבסס שם בנאדם!!!!
אבל לא חושב שהם צריכים... עכשיו הגיעו להם כמה חדשים...
___________________
.
Dec-26-2002 14:27
TranceGiant
randomly disappoints
Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps
LOOK what u made with this thread! Talking about Shuarma, Chips and Blockbuster!!
___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”
Dec-26-2002 14:51
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by TranceGiant
LOOK what u made with this thread! Talking about Shuarma, Chips and Blockbuster!!
מה רע ?
כוס אמק אני עכשיו מת מרעב ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Dec-26-2002 17:44
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by TranceGiant
LOOK what u made with this thread! Talking about Shuarma, Chips and Blockbuster!!
כשאתה תגיע גם אתה תרצה לבוא לשווארמה אחי
אז זה בסדר
היה דווקא בסדר שם
לא שיעמם יותר מדי וראיתי פול אנשים שאני מכיר
אז עבר הזמן
רק חבל שכשקובעים עם מישהו ב 9 הוא מגיע ב 11 ורבע... אבל חפיף
___________________
.
Dec-26-2002 22:21
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כשאתה תגיע גם אתה תרצה לבוא לשווארמה אחי
אז זה בסדר
היה דווקא בסדר שם
לא שיעמם יותר מדי וראיתי פול אנשים שאני מכיר
אז עבר הזמן
רק חבל שכשקובעים עם מישהו ב 9 הוא מגיע ב 11 ורבע... אבל חפיף
יא קקי אמרתי לך שאני יבוא ובאתי !!!
ועוד לא לקחתי סרט סתם באתי עם חבר שם להגיד לך שלום יא אפס
ראית את החיילת שדיברתי איתה שם לפני שדיברתי איתך ?
כוסית אחושרמוטה אחי !
זוכר שאמרתי לך על אחת רוסייה שהייתי איתה - זאת היא
...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Dec-27-2002 15:06
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by luckystrike
יא קקי אמרתי לך שאני יבוא ובאתי !!!
ועוד לא לקחתי סרט סתם באתי עם חבר שם להגיד לך שלום יא אפס
ראית את החיילת שדיברתי איתה שם לפני שדיברתי איתך ?
כוסית אחושרמוטה אחי !
זוכר שאמרתי לך על אחת רוסייה שהייתי איתה - זאת היא
...
לא ראיתי ממש... היא הייתה די רחוקה
רק שמעתי את הצעקה שלך יוליייייייייה
נכון דיברתי עם ידידה שלי וחבר שלי שם?
היא עושה לי עכשיו שחבר שלך חתיך
אבל נחמד מצדך שבאת בכל מקרה
עבר הזמן דווקא בסבבה שם... לא שעמם יותר מדי
פול אנשים באו אליי היום ואמרו לי אתה שומר שם? ראינו אותך עם האוטו....
ואלה שבאו לבלוקבאסטר גם אני יכולתי לראות
העיקר הכסף