Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Bra böcker tack
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Kamelen
=) ge mig lite boktips nu.. så man kan ligga i gräset och läsa massa.. med fin musik i bakgrunden =) alltid när jag hör push - universal nation kommer jag att tänka på en bok.. =) lyssnade på en skiva där några utav de låtarna va med..samtidigt som jag läste boken.. blev så bra utan att man tänkte på det.. typ "bok-musik" =) .. hursom hellst.. ge mig lite bra tips..kram!

Oj, kan inte ens börja gissa vilken typ av böcker som skulle falla dig i smaken. Ett litet tips dock; "lilla dassaboken", känns som något i din stil...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jul-02-2004 01:21  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

gammal topic detta är ..

men mitt tips är Liftarens Guide till Galaxen .. 830 sidor är rätt lite för den boken =)

Old Post Jul-02-2004 09:19  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Aendy
Ett litet tips dock; "lilla dassaboken", känns som något i din stil...

hohoho... va bra du är Aendy!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jul-02-2004 12:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tobo99
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by dbl
Dean Koontz - kall eld e också bra... har inte läst ut slutet på den ännu.. vet inte varför jag slutade läsa för när jag väl läste läste jag ett bra tag... rätt gammal e den visserligen.

Bästa Koontz boken är Skymningsögon tycker jag, har läst de flesta...

Last edited by tobo99 on Jul-02-2004 at 14:58

Old Post Jul-02-2004 13:42  Sweden
Click Here to See the Profile for tobo99 Click here to Send tobo99 a Private Message Add tobo99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
=) man får tacka för alla tips.. mera mera mera =) ingen som läst ondskan? låt tistlarna brinna? 3dagars kriget? osv =) (= =) (=

Old Post Jul-02-2004 17:43 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Kamelen
ingen som läst ondskan? låt tistlarna brinna? 3dagars kriget? osv =) (= =) (=

Säkert har vi läst dem men du ville ha tips om böcker att läsa väl? Vad alla kan läsa i första posten så har du dels redan läst dessa böcker och sedermera även tipsat om dem. Redan glömt det?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jul-02-2004 17:53  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Robert Jordan: "wheel of time"
Om du har ens en gnutta fantasi så kommer du älska den serien, så fruktansvärt bra

Ondskan är som sagt bra också, det mesta från Jan är bra

EDIT: glömde bort ALLt från Tom Clancy! Stephen King är bra också, dreamcatcher är den bästa hit tills för mig

Old Post Jul-02-2004 22:03  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

lär läsa den =) fantasi har jag gott om.. kan få hiphop-låtar att låta som trance i huvvet.. kan få tanter att se helt ok ut.. desutom har jag lyckats att tänka på färgen grön när jag såg ett rött äpple.. det ni! nu är ni impade? .. ja ni får röra mig.. kram!

Old Post Jul-03-2004 00:45 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilverX
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

Mitt lilla bibliotek

Dean Koontz:
Trasdockan
Demon Seed
Blixtsken
Nattfrossa
Draktårar
Midnatt
Mr. Murder
Hjärtats Mörka Flod
Viskningar
Cold Fire
Phantoms
Skuggeld
Falskt Minne
Vakande Ögon
Psykopaten
Isfällan
Fånga Natten
Frukta Ingenting
Himlen Är Nära

Tom Clancy:
Jakten På Röd Oktober
Hedersskuld
Patrioter
Utan Misskund
Presidentens Order Del 1
Presidentens Order Del 2
Kardinalen I Kreml
Summan Av Skräck
Påtaglig Fara

Jan Guillou:
Vägen Till Jerusalem
Tempelriddaren
Riket Vid Vägens Slut
Arvet Efter Arn
Häxornas Försvarare
En Medborgare Höjd Över Varje Mistanke
Den Enda Segern
I Hennes Majestäts Tjänst
Ondskan

John Grisham:
Det Målade Huset
Juryn
Firman
Partners
Brödraskapet
Testamentet

J.R.R. Tolkien:
Sagan Om Ringen
Sagan Om De Två Tornen
Sagan Om Konungens Återkomst
Silmarillion
Bilbo

Douglas Adams:
Liftarens Guide Till Galaxen (alla 5 böcker i en bok)

Jag rekommenderar alla

Ahhh! Woooh! What's happening? Who am I? Why am I here? What's my purpose in life? What do I mean by who am I? Okay okay calm down calm down get a grip now. Ooh, this is an interesting sensation. What is it? Its a sort of tingling in my... well I suppose I better start finding names for things. Lets call it a... tail! Yeah! Tail! And hey, whats this roaring sound, wooshing past what I'm suddenly gonna call my head? Wind! Is that a good name? It'll do. Yeah, this is really exciting. I'm dizzy with anticipation! Or is it the wind? There's an awful lot of that now isn't it? And whats this thing coming toward me very fast? So big and flat and round, it needs a big wide sounding name like 'Ow', 'Ownge', 'Round', 'Ground'! Thats it! Ground! Ha! I wonder if it'll be friends with me? Hello Ground!

Old Post Jul-03-2004 06:25  Sweden
Click Here to See the Profile for SilverX Click here to Send SilverX a Private Message Add SilverX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

tackar!

Old Post Jul-03-2004 21:40 
Jre
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2000

Dessa böcker är riktigt bra!
Jag gillar att Arn sopar banan med Ivanhoe

Jan Guillou:
Vägen Till Jerusalem
Tempelriddaren
Riket Vid Vägens Slut
Arvet Efter Arn

/ Jre

Old Post Jul-05-2004 19:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mirv0
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2002

The Da Vinci code av Dan Brown

Bok som är svårt att lägga ifrån sig

Old Post Jul-05-2004 23:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Mirv0 Click here to Send Mirv0 a Private Message Visit Mirv0's homepage! Add Mirv0 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Bra böcker tack
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMidor & Six 4 Eight - No Mans Land [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackShane 54 - "Equinoxe 4" (Mat Silver vs. Tony Burt Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:04.

Forum Rules: