Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Grafik, Design, In here
Pages (42): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

säger bara en sak "3Dsm" eller nått annat 3d progg

Old Post Dec-27-2002 02:36  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by dbl
säger bara en sak "3Dsm" eller nått annat 3d progg

ok det var det jag tänkte att det var till sådant man skulle använda det....men är det svårt att komma in i då? fan det är juh sånt här man vill lära sig i skolan....

Old Post Dec-27-2002 02:38 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

nja.. skall la inte vara så speciellt svårt har jag för mig.. var docl ett tag sen jag använde 3dsm, men jag gjorde något sådant ganska snabbt.. sen slutade jag innan jag han lära mig mer

Old Post Dec-27-2002 02:40  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Kolla in den här sidan för lite sjyssta guider:

http://www.thewebmachine.com/

Old Post Dec-27-2002 02:55  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Fan de e svårt med grafik.... fattar inte hur en del av er gör vissa saker... ok det finns "fusk" knep men det gäller att komma på dom också

Som sagt...

Denna animation har jag gjort

För mer än nåt år sen gjorde massa olika wallpapers i chill out zone.
Detta var mitt bidrag

Har även gjort all grafik som är på min hemsida

Last edited by SteveTranz4ever on Dec-27-2002 at 07:27

Old Post Dec-27-2002 07:06  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

mind: om man säger såhär...3dsm kan va klurigt att förstå hur alla funktioner fungerar i början men då man kan dom så ere rätt enkelt å använda....då gäller det bara att komma underfund med hur mna modellerar

steve: hemligheten e att använda mycket lager å försöka att göra det så enkelt som möjligt.....fadear man ihop 3 lager av olika slag osv så kan manuppnå effekter som e helt omöjliga annars osv.

kolla sidan som robstar gav...där finns tom. guide till hur du gör 3dprylar á la fuskvägen i PS

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-27-2002 10:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

tackar för tipsen, Phong.com har en sjysst guide med rostig text och en om hur man gör coola metallkulor. Skitsnyggt.

Old Post Dec-27-2002 12:29 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
har nåra polare i 83design..de gör sjysta grejor... i 3ds behöver man bara inte göra modelering man kan göra absrakt oxo finns massa exempel på sidorna jag lägger ut nu
http://83DESIGN.phatline.com
http://www.deviantart.com
http://www.3dcafe.com

jag själv håller på gör en film...använder photoshop och premier..får hjälp med 3ds max oxo

Old Post Dec-27-2002 14:43 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

ja jo de e klart du kan ju köra abstrakt i 3dsm...men för å kunna kontrollera det du gör å inte bara chansa fram saker så krävs ändå en del kunskap

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-27-2002 18:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Ghost Smilie

jag orkar inte läsa igenom hela tråden!

har gått en utbildning på Universitetet som heter Digital Medidesign..
men så hoppa ja av den för att testa en annan utb. (kognitionsvetenskap) men ja pallar inte me den. för ja e helkass på matte å programmering som d baraaaa e nu snyyyyyyyyyyyyyyyyyyft

så ja funderar på att ta examen i dmd iaf.. hahahahha
gissa om ja e nå bra??? Inteeee allls!

Såna talanger som ni e ÄR orsaken till varför ja hoppa av utb. i första taget..

iaf så syssla me vi medieproduktion i största allmänhet å var inte fokuserad på bilder å webb

men man har allt skapat lite informationsskivor till riktiga kunder så att säga...

dels en kyrka i Örebro (e stolt över den skivan
sen Örebro universitets informationsavd. stora planer på gång där.. för de ville skicka me den skivan me kurskatalogen men d blev tyvärr inget av det heller (vårt eget fel) vi tre; ja, micke å fredrik som skapa den

sen har man gjort nån webbplats till "din sko"...me..tex men bara för testandets skull lekte att d var vår uppdragsgivare å så

sen har man faktiskt gjort två kortfilmer me

plus att ja även läst typografi 3 poäng eller nåt Mindshooter.. det e KUL ju

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-03-2003 22:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

matte å programmering e ju skitkul, hur kan man ganga en sån linje?!?! *undra*

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-04-2003 00:06  Sweden
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

vizay, gagna.. eller banga??? fattar inte vad du menar....vi kan byta du å ja då.. du tar mina poäng så gör ja nåt annat

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-04-2003 00:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Grafik, Design, In here
Post New Thread    Post A Reply

Pages (42): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAsot 198 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSubsunday - Do Not Resist (Pergola Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:24.

Forum Rules: