|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Aaaaaaaaarghhhhhhh eergisteren bij de Free Record, ik kreeg de mede deling dat ze er zaterdag één binnen hadden en die had die verkoper zelf ingepikt. Kom dinsdag maar terug heb ik hem op zeker. Gisteren dus weer naar de Free en nee hoor niks binnen ken gebeuren natuurlijk.
Dezelfde verkoper had al naar het hoofdkantoor gebeld en daar hadden ze gezegd woensdag zittie bij de levering.
Vandaag dus, weer naar de free. Vraag ik aan een andere verkoper of ze In trance we trust 8 al binnen hebben, want hij zou vandaag binnen komen. Die gozer keek me met glazige ogen aan (echt zo van kan je dat eten): ik ga wel ff kijken tussen de stapel van cd's, wat voor soort cd isset, nou DUUUUUUUUUUUUh een zware techno cd, sukkel. Ooooh een trance cd bedoel je zeker, ja wanker. Nee hij zit er niet tussen.
Conclusie ik heb de cd nog niet en wil hem hebben en wel nu. |
Jep, zoiets heb ik vaak ook. Het Free Record Shop personeel heeft gemiddeld het IQ van een stront vlieg. Ik kwam daar een keer om PvD's POD kopen. Ik zag het niet in de bakken liggen, dus vroeg het aan een van die zombies achter de toonbank. Krijg je dit...
Ik: Hebben jullie PvD's PoD al binnen
Vaag Figuur: Is dat Pop Muziek of Klassiek? (Met wazige blik)
Ik: Errrmm.. Trance..
Vaag Figuur: Pop muziek dus..??
Ik: Nee, trance
Vaag Figuur: Owww..dan moet je daaro maar ff in die bakken kijken (Wijst naar bak met 538 Dance Smash Hits)
Ik: Kunt u gewoon niet in de computer kijken
Vaag Figuur: Nee.. ik weet niet hoe dat moet...maare.. kijk maar ff in die bakken!
Ik: Nee dat heb ik al gedaan
Ik ben maar naar de plaatselijke CD toko gegaan om hem te halen. Die Jongen daar was gewoon erg relaxt, en wist ook precies wat ik wou (Hij was zxelf ook fan van PvD)echte geweldig! Helaas is die store nu falliet
Maare...to get back on the subject. Ik heb de CD al op mp3 en hij is heel erg goed. De Cd bevat meer progressive dan we gewend zijn van de eerdere ITWT CDs, maar is toch erg lekker.
|