|
| quote: | Originally posted by luckystrike
פלוצר נחמד לראות אותך פה יותר ...
מה קרה יש לך זמן פנוי ? |
.....
כן, בדיוק נגמר לי הלחץ של המבחנים,
וגם יוצא לי יותר לבלות בפורום כי אני נכנס הרבה ל
Production Section
עכשיו שנכנסתי לקטע,
והודעות הקודמות המוזרות מלפני כמה ימים, זה כי ישבתי הייתי צריך לכתוב חיבור מזויין,
איך אני שונא חיבור!!!
אז כל שניה נכנסתי שוב לפורום, זה ממכר,
כמו שחן אמר באיזה פורום אחר
לפעמים אני צריך להגיד לעצמי לא להכנס עד שעה מסויימת או משהו
ובכלל נהיה פה מצחיק
סתם האמת שאין לי חיים ממש ואני גם ככה רוב היום תקוע בבית
ואם כבר הזכרתי את זה
ובכלל אני בקושי הולך למועדונים כי החברים הקרובים שלי שונאים את זה
ואנשים אחרים אצלנו בבית ספר באים מאוזורים רחוקים , אז איתם אני יוצא לפעמים
אז לדוגמא פעם אחרונה זה הייתי בחנוכה באיזה מסיבת חיילים בדום ביום שבת...
איך רציתי לשפד אותם אחרי שלא היה לי איך ועם מי להגיע למסיבה של אינפטד אז בהאנגר!!!

___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|