|
|
|
|
 |
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
|
|
|
Zoals je kan zien kom ik uit Made.
In de Spock kom ik niet zovaak. Ik ga meer naar Highstreet of Zillion toe.
Greetz
May-11-2001 18:26
|
|
|
 |
 |
$ippy
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2001
|
|
|
Inderdaad scheit Sensation, ik had echt dezelfde Dj-grootheden verwacht of wat daar in de buurt lag. Over geld moeten ze niet lullen, in een persbericht stond dat ze verleden jaar gelijk zouden lopen bij een opkomst van 25000 man, er kwamen er 42000, dat noem ik geen slappe winst.
zoals iedereen al zei, ze zijn erg slim daar en weten op het publiek in te spelen, en het gebruik van van TMF is alleen maar ter promotie om die kut trance NRG gasten er naar toe te slepen, die komen toch wel, en dan hebben ze inderdaad de buit binnen.
en wat ze zeggen over visueel effecten, sorry hoor, maar dat heb je na 2 uur echt wel gezien, en als de muziek bagger is, ga je je toch alleen maar lopen ergeren en kan je die visuele shit toch niks meer schelen,
UGH
|
|
May-11-2001 22:10
|
|
|
 |
 |
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
|
|
|
I get your point!!!
Ben nu de oude LiveSets van Sensation aan het luisteren. Was het dit jaar maar zo goed als vorig jaar.
Ik zit hard te twijfelen of ik ga of niet. Aan de ene kant vind ik het een k*t line-up. Op Marco V en Michel de Hey na dan. Maar aan de andere kant, had ik aan vrienden beloofd dat we zouden gaan, om foto's te nemen voor de site.
Greetz
May-11-2001 22:14
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:41.
Forum Rules: