Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Now&Wow misschien dicht
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by AlFerox
van een ander board:

die graansilo schijnt echt een onwijs stoer gebouw te zijn.. hoop dat ze gewoon daarheen gaan!!

Nou daar durf je 's avonds echt niet over straat.. dat gebied daar is echt een no-go zone...

Old Post Jan-17-2003 19:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

ach taxietje joh..

wat is het dichstbijzijnde station daar dan?? ik heb namelijk geen idee waar dat is in rotterdam..

Old Post Jan-17-2003 21:20  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

Das Rotterdam zuid(/west), ben ik in 5 minuten met de fiets

Op zich geen goede buurt, maar no-go??

Old Post Jan-18-2003 12:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Las nu net in het AD dat de rechter N&W alsnog gelijk heeft gegeven en dat de onderhandeling met van Nelle door moeten gaan.

Later

Old Post Jan-18-2003 13:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Jappio
Nou daar durf je 's avonds echt niet over straat.. dat gebied daar is echt een no-go zone...

Valt toch wel mee........

Het is bij metro station Maashaven dat is vanaf Beurs gezien het laatste station voor het Zuidplein!

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Jan-18-2003 21:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Nou ik loop daar liever niet 's avonds.. trouwens in heel de stad of omgeving niet brr

kutcriminelen overal :x

Old Post Jan-19-2003 07:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:
Originally posted by Jappio
Nou ik loop daar liever niet 's avonds.. trouwens in heel de stad of omgeving niet brr

kutcriminelen overal :x

ZOOOO...

en wat gaat deze jongeman stemmen woensdag??

Old Post Jan-19-2003 12:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen

Dit las ik vandaag:

bron: www.rotterdamsdagblad.nl

quote:

'Graansilo perfecte plek voor eroscentrum'

VVD-Charlois wil prostituees, verslaafden en politie onderbrengen aan Brielselaan

Geen nachtclub voor hip uitgaanspubliek, maar een overdekte ruimte waar de meiden van de Keileweg hun werk kunnen doen. Dat is wat de VVD- fractie in Charlois voor ogen heeft met de net door de gemeente aangekochte graansilo aan de Brielselaan.

Rotterdam _ Vice-fractievoorzitter J. G. Geurts vindt de silo een perfecte locatie voor een eroscentrum. Bovendien kan zo de overlast die in Delfshavne wordt veroorzaakt door drugsverslaafden en prostituees in een klap worden opgelost.

Geurts kwam op het idee toen hij in december op uitnodiging van Carrie een bezoekje bracht aan seksclub OQ. Eind 2005 wordt de tippelzone aan de Keileweg gesloten. Het leek Geurts een goed idee om de meiden - die nog altijd geen nieuw onderkomen hebben gevonden voor de periode erna - onder te brengen in een gebouw. Vorige week kocht de gemeente Rotterdam de silo aan voor anderhalf miljoen euro. Een bestemming voor het enorme pand heeft de gemeente nog niet.

Deelraadvoorzitter D. Schrijer van Charlois wil het pand gebruiken voor culturele activiteiten, tot de ruimte een defenitieve bestemming krijgt. Now & Wow is ook in de race om onderhuurder te worden. ,,Laat Now & Wow maar naar de Van Nelle-fabriek gaan,'' reageert Geurts. ,,Zelfs als de onderhandelingen tussen de dansclub en de Van Nelle-fabriek op niets uitlopen, geef ik de voorkeur aan een eroscentrum in de graansilo. Ik vind het probleem van de dames schrijnender dan die van Now & Wow.''

Volgens de VVD'er heeft de locatie bij metrostation Maashaven vele voordelen, zeker voor een eroscentrum. Zo zijn er geen naaste buren die overlast kunnen ondervinden van de prostituees of hun klanten. Verder zou je zonder hinder voor de omgeving een tippelzone kunnen aanleggen aan de waterkant. En nog een belangrijk voordeel: de bereikbaarheid. Zowel metro, tram als bus stoppen in de buurt. Zelfs met een grote toeloop hoeven geen parkeerproblemen te ontstaan in de Tarwewijk, omdat klanten met het openbaar vervoer kunnen komen.

Ingedeeld
Geurts ziet het helemaal zitten. In gedachten heeft hij de graansilo zelfs al ingedeeld. Op de begane grond, zo heeft hij bedacht, moet er ruimte worden gecreërd voor diensten als de GGD, het Boumanhuis en de politie. Ook wil hij een gebruikersruimte openen op deze etage, inclusief een eigen huisdealer.

Op de eerste verdieping ruimt Geurts plek in voor een commerciële seksclub en een café. Op de tweede etage kunnen raamprostituees aan de slag en kan er zowel door de dames als de klanten een hapje worden gegeten in een van de twee snackbars.

Een etage hoger moeten kamertjes komen die de prostituees per half uur kunnen huren. Op de vierde en vijfde verdieping tenslotte moeten appartementen komen waarin de prostituees tegen een gereduceerd tarief kunnen wonen.

De VVD'er heeft goede hoop dat zijn idee werkelijkheid zal worden. ,,Ik heb de Koninginnen van de Nacht gesproken en zij vonden het een goed plan. En ook de fractievoorzitter van de VVD in Rotterdam (G. W. van Gent, red.) staat er voor open. 'Niet zo'n gek idee', zei hij.''

Old Post Feb-12-2003 19:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by tijs08
ZOOOO...

en wat gaat deze jongeman stemmen woensdag??

ehm tis vvd geworden

Old Post Feb-12-2003 20:03  Netherlands
Three 'O Three
Lekker raggen

Ja weet je wat het is, mij maakt het ook niet zoveel uit. Ik heb nu hoe dan ook altijd de mogelijkheid om m'n zaterdagavond leuk in te vullen. POSITIEF DENKEN!

Old Post Feb-12-2003 20:08  Netherlands
Jappio
.

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ja weet je wat het is, mij maakt het ook niet zoveel uit. Ik heb nu hoe dan ook altijd de mogelijkheid om m'n zaterdagavond leuk in te vullen. POSITIEF DENKEN!

Ja true.. Maar tis toch fucked up dat je voortaan voor goeie feestjes niet meer dicht bij huis kan zijn (trouwens jij kan nog naar die hoertjes gaan das toch dichtbij voor je?? hehe)

Maar ik ga dr vanuit dat dat hele plan waarschijnlijk toch nie doorgaat, aangezien de vvd maar een redelijk kleine partij is in Rotterdam. Dus dat N&W dan uiteindelijk toch nog een locatie vindt

Old Post Feb-12-2003 20:39  Netherlands
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:

Deelraadvoorzitter D. Schrijer van Charlois wil het pand gebruiken voor culturele activiteiten, tot de ruimte een defenitieve bestemming krijgt. Now & Wow is ook in de race om onderhuurder te worden. ,,Laat Now & Wow maar naar de Van Nelle-fabriek gaan,'' reageert Geurts. ,,Zelfs als de onderhandelingen tussen de dansclub en de Van Nelle-fabriek op niets uitlopen, geef ik de voorkeur aan een eroscentrum in de graansilo. Ik vind het probleem van de dames schrijnender dan die van Now & Wow.''

KUT-HOE-REN!!!

alllemaaaaaaaaaaaal

Old Post Feb-13-2003 21:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Now&Wow misschien dicht
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Moor - Zook in Singapore ID#2 (02-2009) [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRansom - "My Dance (Ferry Corsten Remix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:23.

Forum Rules: