|
Algemeen
Was ik best onder de indruk van de gemiddelde kwaliteit van de sets. Als dit een doorsnede is van het talent op dit forum en als je ervan uitgaat dat de meesten nog lang niet "uitontwikkeld" zijn... dan mogen de nodige renommeerde namen gaan uitkijken!
Top 3 (/4)
Zelf had ik Siesta op 1 met op zeer korte afstand Bax (Eieregooie). Spare en Spinnin' Jack op een gedeelde 3e plaats. De laatste twee sets ben ik nu NOG maar een keertje aan het luisteren of ik een knoop kan doorhakken maar ik betwijfel het Omdat Siesta en Bax ook bij mij erg dicht bij elkaar zaten, kon ik me wel vinden in het oordeel van TimeportE en Magrec. 't Is immers maar net wat je het meest laat meewegen. De set van Bax "liep lekkerder" dan die van Siesta, die van Siesta vond ik "knapper" omdat hij die ontzettend zotte tracklist zo aan elkaar heeft weten te mixen dat het nog logisch klonk ook. 
Voor de rest (in geen bijzondere volgorde), hierbij een beetje een (leesbare) samenvatting van mijn aantekeningen.
Markos
Eervolle vermelding wat mij betreft voor deze set. Ik had al tijdens het luisteren moeite te geloven dat je pas zo kort bezig bent. Als je in dit tempo doorgaat weet ik wie er volgend jaar wint. 
AlFerox
Lekkere set, ondanks dat het normaal niet zo mijn stijl is heb ik hier erg van zitten genieten. Je maakt het jezelf niet makkelijk met zo'n groot aantal tracks en laat dan ook wat meer steekjes vallen bij het mixen.
Freez
Ook goed bezig. Goeie tracklist, opbouw en 't klonk allemaal goed, maar een beetje... euh... "standaard". Vind 't wat moeilijk uit te leggen.
Theseus
Heerlijke tracklist, opbouw is goed en je maakt het jezelf niet makkelijk -- waardering hiervoor. Je mixen is echter (nog?) niet zo geweldig, nog ff oefenen en je eindigt een beslist een stuk hoger.
BasD
Ook een leuke set met een paar aardige vondsten erin. Je laat de platen wel lang doorlopen. Daar staat tegenover dat ze wel erg lekker zijn (goeie platenkeus) maar ik mis een beetje opbouw in de set, 't kabbelt allemaal wat rustig voort.
Blighty
Je begint goed, mooie lange overgangen maar in de tweede helft van je set ook een paar die zacht omschreven "wat minder" waren . Platenkeus is goed, opbouw geweldig, je werkt echt naar iets toe en zet een mooi afgerond geheel neer.
DJ Bazz
Weet ook je platen goed uit te kiezen maar een heleboel overgangen waren voor m'n gevoel "net niet helemaal". Je was net niet constant genoeg, je wisselt hele mooie soepele overgangen af met een paar uit de categorie "beetje jammer" . Als je 't mixen nog weet te perfectioneren komt het vast helemaal goed.
Tot slot
Nou dat is heel in 't kort mijn mening over de sets... als iemand nog iets wil weten feel free om verder te vragen dan zal ik proberen er antwoord op te geven. Helaas merk ik wel dat het voor een groter deel dan ik zou willen "op het gevoel" is gegaan (een beetje wat TimeportE omschrijft als de "feel" van een set), dus ik hoop het lukt.