Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen 22 januari 2003
Wat ga jij stemmen op 22 januari?
You do not have permission to vote on this poll.
CDA 5 6.94%
PvdA 13 18.06%
VVD 25 34.72%
SP 6 8.33%
D'66 5 6.94%
Groenlinks 1 1.39%
LPF 4 5.56%
Leefbaar Nederland 0 0%
Iets anders....(reply even!) 3 4.17%
Ik ga niet stemmen .... (waarom? reply even!) 3 4.17%
Ik MAG nog niet stemmen..... 7 9.72%
Total: 72 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (20): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

Ik weet ook nog niet wat ik ga stemmen. Er is op dit moment nog geen partij die mee echt aanspreekt. Er zijn veel parijen die allemaal een klein beetje me aanspreken, maar er steekt er niet één echt bovenuit.

Old Post Jan-08-2003 17:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

De feestpartij van Johan Flemminx heeft een goed programma

Old Post Jan-08-2003 17:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Wie heeft er op LPF gestemt maar heeft niet genoeg ballen dat hier toe te geven??? Dan ben je zeker van je zaak joh, als je je stem niet eens kenbaar durft te maken. Echt man!

Old Post Jan-08-2003 17:45 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by T.H.C.
ik ben nog steeds "zwevend"
Weet al wel wat ik niet ga stemmen, vvd niet...zalm is echt zo'n Harrie, in het debat vond ik hem ook vrij zwakjes.
pvda ook niet meer, eerder wel regelmatig voor gestemd maar is nu ook niet veel meer....
Ik weet het nog niet, ga nog wel een paar van die testjes doen op internet.

vooralsnog stem je niet direct op een lijsttrekker maar op een partij.

mensen lijken vandaag de dag niet verder te kijken dan hun neus lang is en alleen maar het kopstuk van een partij te zien?

ik ben altijd al rechts geweest en zal dan ook niet anders kiezen dan de VVD. de LPF en LN hebben te weinig gewicht om serieus wat te kunnen betekenen in de regering denk ik.

moet eten misschien type ik er zo nog wat bij..

Old Post Jan-08-2003 18:04  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by ScuL
LPF en LN hebben te weinig gewicht om serieus wat te kunnen betekenen in de regering denk ik.

Hun lijsttrekkers hebben wel genoeg gewicht

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-08-2003 18:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Ik heb besloten NIET te zullen stemmen dit jaar en wel om de volgende redenen:

- Politiek wordt niet meer serieus genomen, de meest idiote partijtjes schieten als paddestoelen uit de grond, de een nog idioter dan de ander
- Politiek is al sinds dat Leefbaar Nederland brak met Pim Fortuyn niet meer in staat om tot oplossingen te komen. Het enige wat ze kunnen is bekvechten, niemand is het eens met elkaar en er worden alleen maar beloftes gemaakt, maar niks komt tot uitvoer omdat ze in Den Haag geen beslissing kunnen maken
- Het is een compleet mediacircus geworden, de partijleiders weten geen drol van politiek, maar krijgen stemmen omdat ze goed op tv overkomen (beetje het Amerika politiek zegmaar, mede ook dankzij mensen als Ratelband, Hazes en ook Fortuyn die hier voor gezorgt hebben)
- Geen enkele partij heeft in mijn visie iets zinnigs, allemaal hebben ze wel een paar punten waar ik het niet eens mee ben
- De oude garde vertrekt, en het nieuwe grut kent er geen ruk van.. ga eerst maar eens praktijk ervaring opdoen en kom maar terug wanneer je weet wat een partijprogramma voorsteld

Nee, politiek is niet meer zoals het geweest was.. alles draait alleen maar om zieltjes winnen en met ideetjes komen aandragen wat wel leuk klinkt, maar geen kut voorstelt omdat het niks ingrijpends is...

Sorry, geen stem van mij dit jaar... niet dat het wat uitmaakt, ik ben er maar 1 van de 13 miljoen kiesgerechtigde ofzo

Old Post Jan-08-2003 18:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Debat is voorbij.

Kvon het geen geweldig debat.
Veel gekibbel en ja - nee oorlogjes.

Heb het laatste deel niet meer gevolgd.
In de eerste confrontatie (Bos - Balkenende) vond ik Balkenende wat sterker in het afzeiken van Bos dan andersom. De ideeën van Bos stonden trouwens wel weer meer aan.
Marijnissen - Herben, ging wel gelijk op. Kan me in veel dignen van beide vinden.
Halsema - Zalm, heb ik niet helemaal gezien. Kvon deze dame wel wat sterker. Ze kan echt heel goe praten en durft te zeggen wat ze denkt.

Halsema zette Balkenende weer lekker in de zeik
Doet ze steeds meer.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-08-2003 18:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

waar ik me ook zo aan irriteer zijn die mensen die uit absolute non-interesse en hun achtergrond dan toch maar kiezen voor een partij waar ze (door familie of uit het verleden) de meeste banden mee hebben.

jongeren lijken over het algemeen heel actief qua denkbeeld en meningen en kunnen vrij duidelijk omschrijven waar ze het wel en niet mee eens zijn.

veel mensen, veelal in de buitenprovincies (no offence), blijven stug bij hun CDA of PvdA kliekje hangen omdat het "wel goed zal zijn", of omdat het "vroeger altijd de juiste was"..

misschien ontstaat dat ook wel een beetje uit desinteresse voor problemen die veelal in de randstad spelen hoor, files, immigranten, etc.

maar als die mensen nou eens wat inzet tonen, zich verdiepen in denkbeelden van partijen, en kiezen wat ze nou werkelijk zélf willen dan denk ik dat er een veel gematigder en democratischer eindresultaat zou ontstaan.

Old Post Jan-08-2003 18:43  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

en waar zijn nu al die LPF stemmers?????

Old Post Jan-08-2003 18:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

ow, ghehe.. nog een reden:

Ik ben 21 en heb nog nooit gestemd omdat ik teneerste die oproepen meteen bij het oud vuil mieter, ten tweede te fokking lui ben om in een rij te gaan staan om op een of andere nerd te stemmen en ten derde omdat mijn stem echt geen fuck uitmaakt op het totaal

En dan kunnen jullie wel bewaren dat het wel uitmaakt, nou mooi niet... 1 op weet ik veel hoeveel miljoen is nog altijd 0,0001% ofzo statistisch gezien... kan veel beter staatsloten kopen, schieten we tenminste wel mee op... jaja... Paul je bent een eikel, KOMMMMMM MAAR KOMMAAAR KOMMMAAAAR...

Jeugd van tegenwoordig ook

Sorry, politiek kan me nietzoveel rotte eigenlijk, ik vermaak me wel

Old Post Jan-08-2003 18:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Je mening laten horen over dingen die je dagelijks beinvloeden is inderdaad helemaaaal niet belangerijk.

Old Post Jan-08-2003 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Nee idd, er wordt geen ruk met je mening gedaan, want het is hun mening die telt... moet je eens horen hoe mensen klagen in nederland en waar er in de 2e kamer over gediscussieerd wordt... totaal verschillende dingen...

Als jullie allemaal zo slim zijn mag je mijn stem hebben.. ghehe

Ik ga ook een partij oprichten, de partij tegen wijsneusjes... en schop ik jullie allemaal naar Ameland, ga daar maar een eigen land maken.. whaha

Solly, zo is politiek toch wel humor

Old Post Jan-08-2003 19:05  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen 22 januari 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnybody Know this? [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMauro Picotto - Spectra [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:16.

Forum Rules: