|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001
|
|
|
Ik heb besloten NIET te zullen stemmen dit jaar en wel om de volgende redenen:
- Politiek wordt niet meer serieus genomen, de meest idiote partijtjes schieten als paddestoelen uit de grond, de een nog idioter dan de ander
- Politiek is al sinds dat Leefbaar Nederland brak met Pim Fortuyn niet meer in staat om tot oplossingen te komen. Het enige wat ze kunnen is bekvechten, niemand is het eens met elkaar en er worden alleen maar beloftes gemaakt, maar niks komt tot uitvoer omdat ze in Den Haag geen beslissing kunnen maken
- Het is een compleet mediacircus geworden, de partijleiders weten geen drol van politiek, maar krijgen stemmen omdat ze goed op tv overkomen (beetje het Amerika politiek zegmaar, mede ook dankzij mensen als Ratelband, Hazes en ook Fortuyn die hier voor gezorgt hebben)
- Geen enkele partij heeft in mijn visie iets zinnigs, allemaal hebben ze wel een paar punten waar ik het niet eens mee ben
- De oude garde vertrekt, en het nieuwe grut kent er geen ruk van.. ga eerst maar eens praktijk ervaring opdoen en kom maar terug wanneer je weet wat een partijprogramma voorsteld
Nee, politiek is niet meer zoals het geweest was.. alles draait alleen maar om zieltjes winnen en met ideetjes komen aandragen wat wel leuk klinkt, maar geen kut voorstelt omdat het niks ingrijpends is...
Sorry, geen stem van mij dit jaar... niet dat het wat uitmaakt, ik ben er maar 1 van de 13 miljoen kiesgerechtigde ofzo 
Jan-08-2003 18:37
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:16.
Forum Rules: