|
| quote: | Originally posted by Triple-z
לא עדיף כבר דיסקמן אמפי3?
Iriver SlimX
למשל
נכון הוא יותר גדול
אבל אפשר לשים הרבה יותר שירים
יש לך את כל ה- ID3 tag מוכן
וזה יותר נח פשוט לצרוב על דיסק
חוץ מזה המכשיר יותר זול והמדיות הרבה יותר זולות...
ואפילו אפשר לשמוע דיסקים מקוריים אם מידי פעם אתה מוצא
אם אתה מחפש מינידיסק זול
MZN-505 חפש ב- Zap.co.il
יש אותו ממש בזול לפי מה שאני זוכר פחות מאלף שקל
והוא NetMD ככה שזה מקליט מהר |
כן אחי כמו שאמרתי בהתחלה שנאי מכיר את ה
iriver
והוא ממש בן זונה, אתה אפילו יכול לשים עליו סנייק בשלט 
אבל ממש חשוב לי הגודל,
אז אני לא אקח כזה
ותודה על האתר,
אני כבר נראה לי די החלטתי ואני אלך לא על ה
505
או 707
גם ראית יש כל מיני תוכנות שעוקפות את ההגנה של הזכויות יוצרים , וגם ככה טראנסים ומזרחית זה עדיין לא יעשה לי בעיה להעביר.
או אם יהיה לי סבלנות, אני אחכה שנה ואקנה אייפוד
___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|