Ik hoop voor je dat het dan niet zo warm is. In ieder geval veel suc6.
Ik hoop het ook niet, dadelijk zit ik te zweten in zo'n fucking hete examen zaal!
Bedankt gast!
May-12-2001 07:25
BlaiR.WitcH
tranceaddict
Registered: May 2001
idd heerlijk weer 8)
Ben ik blij dat tegenwoordig mijn weekend woensdag om 11 uur begint.kheb dus zat tijd om een kleurtje te krijgen.
zo.. nu weer genoeg voor vandaag ... zo naar scheveningen..
ook lekker.
maybe tot morgen of maandag zowieso.
Rally-ho
May-12-2001 09:00
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Blik vandaag was TE relaxed, alleen maar het eerste uurtje les, daarna tot elf uur in het zonnetje gelegen, het was ook nog es LSD bij ons op school (Laatste Schooldag). na het buiten zitten lekker een terrasje gepakt en ook nog wat door Den Bosch gelopen, kleertjes gekocht, weer terrasje gepakt, gewoon een TE relaxte dag, en vanavond dan nog schoolfeest!!!
veel plezier allemaal met werkenhehe
mazzel
Bij ons was het ook lsd (relax brandweer kwam en spuite het hele schoolplein andre schuim ver schuimeparty gehouden was ook nog goei muziek Waar zit je op school blik????
Maar ga nu weer naar buiten mzzl (zo'n weer moet het zijn met impulz outdoor en dancevalley
May-12-2001 09:30
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Muppet
Bij ons was het ook lsd (relax brandweer kwam en spuite het hele schoolplein andre schuim ver schuimeparty gehouden was ook nog goei muziek Waar zit je op school blik????
Maar ga nu weer naar buiten mzzl (zo'n weer moet het zijn met impulz outdoor en dancevalley
Ik zit op school in Den Bosch, khad gisteravond ook feest omdat het LSD was, alleen dat was minder, hoogtepunt van de avond was eigenlijk G-Spott met N-R-G wat trouwens wel een strak nummertje is. Die DJ zat wat aan te kutten, 15 minuten kuttrance en daarna 15 minuten kut R&B
Ik heb hiero gewoon de compu naar buiten gesleept + stereo
Parasolletje erbij, winamp instellen en aan die muziek.
Ik ga vet uit mijn dak hiero hoor (lees: lig vet uit mijn dak te gaan )
Niet dat de buren daar zo blij mee zijn, binnenkort kom ik wel op Hart Van Nederland (ook bij Piet) dat er ergens in de buurt van Deventah (=regiouitspraak , ABN voor Deventah = Deventer ) een flinke burenruzie is aangewakkerd en dat er met stevige beats heen en weer gegooid wordt.
IIG een aantal biertje(s) erbij hiero en lekker ligguh nixuh.
Nu jullie weer
Oh ja na hoeveel posts kan je zelf je tag veranderen (Blik heet nu ineens TranceAddicted Penguin -> Dikke LOL)
Originally posted by Rudy En ik heb godverdomme volgende week centraal examen
Ja, dikke shit man! Daar heb ik ook last van. Hoe moet ik me nou met dit weer voorbereiden??
Als het op 1 juni vanaf 13:30 maar weer zo'n mooi weer is; lekker zat worden op 'n terrasje in de binnenstad van Venlo ! (en dat ongeveer 8 weken lang !)
May-12-2001 13:33
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Blik
hehe dank je wel (als het een compliment was tenminste), krijg je als je zo'n fantastische signature hebt hè.
Je kan je naam veranderen als je 400 posts hebt, dat duurt dus nog een tijdje voor jou met je 102 posts
Hmm... als het goed zit ik nu aan de 400 posts
May-12-2001 16:43
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Ja ik heb ook sinds kort 400 posts, maar Moogwai je moet je naam nog wel ff veranderen he. En Gvd wat was het weer lekker weertje vandaag, ben gewoon een beetje verbrand. Morgen ook de hele dag weer buiten rennen. Jezus ik ben maandag echt neger.