|
Bara två gånger... Peach i London i somras och på Global Gathering.
Grymma set, bästa jag vart med om, killen utstrålar liksom nåt speciellt.
Peach är en tuff klubb förresten, byggd som en amfie-teater, borde alla gå på när ni är i London, feta DJs också,
Gaby: Kommer Armin kommer jag stå som ensam kille på högtalarna och dansa, 
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe
|