|
David is echt een onwijs lekker ding, maar heeft een uitstraling van lik me vestje. En vooral uitstraling speelt mee.
Tot nu toe was ik niet zo gecharmeerd van Hind. Wel een mooie stem, maar geen popidool. Maar ik ben daar na gisteren wel anders over gaan denken. Ik kreeg echt kippevel. Ik denk dat Hind degene is met de meeste eigenschappen die handig zijn om te hebben als je in die business zit: geloof in jezelf, kracht, en nuchterheid.
Verder denk ik inderdaad ook dat David, en daarna Bas afvallen.
Daarna wordt het moeilijk: de anderen vind ik bijna allemaal even goed, behalve Jim, maar ja, die heeft een horde fans achter zich (ik ben gewoon niet zo gek op zijn stemgeluid, verder doet ie ook alleen maar steeds hetzelfde, Hind is bv constant aan verandering onderhevig, erg goed). Dewi is denk ik niet echt zo bestand tegen druk enzo, Jamai is iets te onzeker van zichzelf. Vandaar dus dat ik denk dat Hind de beste zou zijn om een kans te maken om echt verder te komen. Als Jim wint, denk ik dat ie 1 hitje scoort, om vervolgens weer uit het veld te verdwijnen...
|