Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
P4z, signa upp dig fan om du ser detta!!!!!!!
14 platser har gått bara ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaaaaaaaaaaah
___________________
Tom Cloud - Told You So
Jan-21-2003 23:28
P4z!
see you in another life
Registered: Jun 2001
Location: Station 3
quote:
Originally posted by Glorie
P4z, signa upp dig fan om du ser detta!!!!!!!
14 platser har gått bara ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaaaaaaaaaaah
Nemas problemas, har redan signat upp mig
Jan-21-2003 23:46
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
tuuur
vilken sjuk tur att man reggade sig igår, nu är alla platser slut!
(fast det ryktas om att det kommer bli en 75manna buss istället...
GOOOOTTT!!
Jan-22-2003 13:36
P4z!
see you in another life
Registered: Jun 2001
Location: Station 3
Japp! nu är det en dubbeldäckare med plats för 75 pers istället för en vanlig buss á 50
Jan-22-2003 14:07
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
fan va alla verkar ha pengar i överflöd bara att gratulera, roligt för er som kommer dit! önskar att jag kunde hänga med
___________________
man with no sig
Jan-22-2003 14:43
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
quote:
Originally posted by P4z!
Japp! nu är det en dubbeldäckare med plats för 75 pers istället för en vanlig buss á 50
Härligt att äntlligen få vallfärda till mecka.... för en trancefantast ska åka ditt minst en gång i livet tycker jag :-)
Då blir vi iallaflal 4 stycken ta's på tc-bussen hehe
Jan-22-2003 14:48
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by reveal
fan va alla verkar ha pengar i överflöd bara att gratulera, roligt för er som kommer dit!
Ja, fast att januari är "svenskarnas fattigaste månad"...
Kommer dom iväg på denna resan så kommer det förmodligen att gå fler bussar! Och jag väntar gärna ett tag tills Lineupen blir lite attraktivare... Har inte sagt att den är dålig på något vis
Jan-22-2003 15:13
P4z!
see you in another life
Registered: Jun 2001
Location: Station 3
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Kommer dom iväg på denna resan så kommer det förmodligen att gå fler bussar! Och jag väntar gärna ett tag tills Lineupen blir lite attraktivare... Har inte sagt att den är dålig på något vis
Har de inte fixat klart lineupen än?
Jan-22-2003 16:18
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by P4z!
Har de inte fixat klart lineupen än?
hih, jag menade tills nästa TE, typ i oktober...
TE 10 har väl sin lineup klar sedan ett tag tillbaka..
Jan-22-2003 16:50
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
ahhhhhh craaaapppp
min resa e iaf inställd......iår igen...kan bara inte fatta va som går så snett varje gång d e TE...nu har lumpen sabbat allt 2 ggr i rad...hatar armén..
buss lät ju annars som ett rätt bra alternativ..
får se till höstens TE...annars finns d ju mkt kul å åka på i sommar...wuhaa
___________________
Jan-23-2003 19:46
Goldiluxe
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Amsterdam
men halla! vart bokar ni bussen och sant da?
pa vilken sajt?
Jan-25-2003 22:21
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
tjoho!
quote:
Originally posted by Goldiluxe
men halla! vart bokar ni bussen och sant da?
pa vilken sajt?