|
| quote: | Originally posted by Aendy
Men det behöver du ju bara göra första månaden!?! Dessutom rockar det stt sluta på ett sådant företag för då får man lön en månad efter man slutat jobba. (BTW: Är inte bara statliga företag som kör med den löneformen) |
Jo, men det är juh _nu_ jag vill ha pengarna!
Mitt gamla, privata, jobb, körde samma löneform. Det är väl mest timlöns anställa som har det så. Men men, efter tre månader eller nåt blir det månadslön istället, då får jag två löner på en månad första gången, 
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe
|