Originally posted by Optimus Trance dit heb er geen reet mee te maken, maar wat is of betekent nastra Azzuro eigenlijk????
NastrO Azzurro is een italiaans bier van PERONI.....Ik heet NastrA ......ik had het fftjes verandert....
egt vaag ik had dit net al gepost maar nu staat er niet???????HEH
May-18-2001 11:03
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
en weet je ook welke voetbalclub ofzo ze sponseren, want ik zag eeerst een gast met een shirt lopen met nastra/o azzuro derop.
May-18-2001 11:12
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur
Registered: Jan 2001
nee sorry dat weet ik niet
May-18-2001 15:01
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
Ik heb geen audiogalxy....dat werkte niet bij mij,.......maar zijn ze ook op Audiognome.???
Ik heb geen flauw idee... ik heb audiognome niet!!
Ik baal der wel onwijs van dutchtechno.com ineens uit de lucht is! Daar stonden ze namelijk allemaal op!
May-18-2001 17:21
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Bij mij doet dat RMF het niet, ik kan als member niets in d eforum zetten.....heel vaag.
Weet iemand anders waar je die shockers sets vandaan kan halen?
May-19-2001 13:27
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur
Gisteravond waren er 3 op Slam FM vanavond nog 4
Ik ga zeker Miss Djax Opnemen Ik kan alleen een opnemen want me Computer zuigt maar als we nou afspreken dat iedereen 1 download(ieder een andere tuurlijk) dan kunnen we "swappen" snappie.....Ik heb nu ook audiogalxy dus ik ga ook daar zoeken.......maarja just an Idea
later
May-19-2001 13:39
220%Miss-Djax
tranceaddict in training
Registered: May 2001
Ik heb Miss Djax opgenomen gisteren nacht van slam fm maar wel op bandje (sorry) Maar het is een super vette set! Alleen was het om 5:30 afgelopen terwijl de set van 4:30 tot 6:00 zou duren...
May-20-2001 09:29
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Ik heb gisteren Shockers gezien op TMF...
Voor de 1e keer trouwens...
Was zeker cool!
Originally posted by SnuggLe Ze staan ook op www.raremusicfinder.com , in een paar MyPlay-accounts.
Greetz,
SnuggLe
Nou, ik heb allebei de forums van Tune of the Week en Members Myplay Lockers ofzo helemaal doorlopen, maar ik heb nergens de shockers live-sets zien staan eigenlijk!