|
| quote: | Originally posted by New Wave
Het was dit keer niet dat ik kritiek had, misschien dat ik in het verleden inderdaad veel kritiek heb geleverd maar daar ben ik mee geminderd omdat ik gemerkt heb dat het niets uithaald of niet belangrijk is voor andere.
Na de zinloze thread van Peter (no offence ) zat ik te bedenken waarom mensen wel 150 posts in een zeer domme thread(in een dag) kunnen schrijven maar niet in zinvolle discussie threads of in threads over algemene zaken in Nederland.
Daarvoor was het raak in de "stuiver" thread.
Dat was leuk toen Juno nog niets in de gate had maar als het op een gegeven moment over pepermuntjes gaat moest ik me toch afvragen waarom ik nog moest nadenken om iets te gaan verzinnen waardoor mensen wel serieuzer gaan worden.
Ik weet uit ervaring dat als er gegeint gaat worden dat dat overslaat naar zinvolle threads.
Voor mijn gevoel zakte het deze twee weken behoorlijk af en daarvoor wilde ik nu een signaal geven.
In de hoop dat andere mensen het daar met me eens zouden zijn.
Dan komen er mensen die beweren dat je niet zo moet zeiken (nou als ik zeik dan doe ik dat wel anders) of dat je het weer verziekt voor andere of dat je bijna geen inbreng hebt in het forum (je excuses zijn aanvaard (k) ) en sterker nog: "dat je misschien als oud memeber maar misschien beter weg kunt gaan". (hoe krijg je het trouwens uit je strot (toetsenbord) ?!?!?!)
|
Goede post....helemaal mee eens. Zoals je het nu brengt ben ik het dus wel met je eens, die eerdere post van je was 'anders'.
Je hebt wel gelijk dat het stom is dat mensen heel snel 150 zinloze posts kunnen maken, maar niet serieus kunnen zijn. Het valt mij ook op dat zinvolle threads af en toe vernaait worden, of dat er veel mensen op het forum aanwezig zijn maar niet veel mensen posten.
Dat van "Dat je misschien als oud member maar misschien weg kunt gaan" vind ik echt bullshit. Weet niet wie het gezegd heeft, maar ik vind het belachelijk. Heb een idee wie het gezegd heeft, maar weet het niet zeker. Tegen diegene zou ik willen zeggen: Rot zelf een ontzettend ***** eind op naar een ander forum!
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat betreft de feesten, helemaal top, gezellig en echt super!
Maar wat Tin al aangaf: Het gaat me niet zozeer om de feesten en dat soort dingen want dat is gewoon hardstikke cool.
Het ging mij nu om het forum zelf.
Een paar maanden geleden hebben we er met zijn alle over gesproken en uit geconcludeerd dat het een veel meer serieuzer/opener/informatiever en volwassener forum moet worden.
Als je in 1 keer zo'n terugslag ziet (vind ik persoonlijk, andere zien dat anders) dan wil ik daar een signaal aan geven.
Als dat niet mag dan houd het voor mij al snel op want het enige wat ik wil is een vol en gezellig forum.
En ik neem aan dat iedereen dat wilt.
Ik wil ook niet zeggen dat geinen niet mag, juistwel.
Maar voor mijn gevoel was het forum een beetje aan het aftakelen.
Kwa persoonlijk contact met de mensen van het forum heb ik geen negatieve dingen of opmerkingen.
Maargoed, ik wilde geen rel schoppen of mensen verwijten toeschoppen maar een signaal afgeven.
Dood eenvoudig en zonder gezeik, geflame of verwijten gooien.
En dan zie je dat je er niet met mensen normaal over kan praten. |
Mee eens... niets aan toe te voegen. Misschien is dit soort discussie wel goed, maar oke, wat Iris wel zegt, het moet niet te vaak.
En New_wave, naai je aub niet op om een paar rotte appels hier.