|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Op zich zou ik er zelfs meer aan hebben als het doorgekopieerd werd. Betere reclame is er bijna niet. Aan de andere kant vind ik het wel heel leuk hoor, ik beschouw het wel als compliment! bedankt 
|
DONE!
klasgenoot van me heb inmiddels ook een exemplaar (van alle nexuscd's die ik heb eigenlijk ) en vind ze echt GEWELDIG!! meteen vragen hoek dr aan kwam enzo .
maybe dat ie wel komt 16 februari, kmoet dat TE nog even uit zn hoofd praten
oja, ik rip niet trouwes, ik l33ch alleen maar 
___________________
Progressive
Hard = goed
|