För den som inte vill se längre än till sjävla uttalande och inte efterspelet så har det faktiskt gjorts utresningar i partiets egna led.
Har inte haft intresse nog att sätta mig in i Schymans affärer. En fråga jag ställer mig är; Har inte hon en revisor som skött hennes dekeleration? I vilket fall som helst har jag svårt att känna något större avsky mot hennes agerande då jag säkerligen hade hade handlat på ett likande sett, men det faktum att hon inte förespråkar samma politik som mig sätter henne i en helt annan situation.
Sveriges har nu i alla fall förlorat en personlighet i dess politiska värld.
Jan-26-2003 23:53
NordLight
Trance Daddy
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by AC.
För den som inte vill se längre än till sjävla uttalande och inte efterspelet så har det faktiskt gjorts utresningar i partiets egna led.
Har inte haft intresse nog att sätta mig in i Schymans affärer. En fråga jag ställer mig är; Har inte hon en revisor som skött hennes dekeleration? I vilket fall som helst har jag svårt att känna något större avsky mot hennes agerande då jag säkerligen hade hade handlat på ett likande sett, men det faktum att hon inte förespråkar samma politik som mig sätter henne i en helt annan situation.
Sveriges har nu i alla fall förlorat en personlighet i dess politiska värld.
Hon har säkert haft en revisor, men det gör ändå ingen skillnad. Jag instruerar min revisor om hur olika poster bokförts. Schyman har hur uppenbart som helst begått överlagt skattebrott och det skulle förvåna mig otroligt mycket om hon kommer att frias i domstol.
Andra partier skulle till skillnad från V direkt tagit avstånd från vederbörande och på så sett kunnat behålla trovärdigheten. I stället sitter en massa okunniga idioter i TV och skyller på tidsbrist och press. Dessa personer (som aldrig någonsin skulle klara av att driva eget) har inte en djävla aning om vad de lagstiftar om och tycker uppenbarligen att en person överhuvudtaget inte skall kunna hållas ansvarig för några som helst handlingar. Skyll allt på stress, tuff uppväxt och det uttjatade ordet "utbrändhet". Vilket djävla bullshit!
Greetz
NL
Jan-27-2003 11:35
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Min pappa e revisor...
det var nåt till ja skulle säga om Gurra (gudrun)
hmmmmz, jo det som e d värsta e att hon snacka skit om J-O Karlsson tex... när hans affärer avslöjades....att det var...osmakligt, som hon själv uttryckte sig..
Min pappa e revisor...
det var nåt till ja skulle säga om Gurra (gudrun)
hmmmmz, jo det som e d värsta e att hon snacka skit om J-O Karlsson tex... när hans affärer avslöjades....att det var...osmakligt, som hon själv uttryckte sig..