Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gudrun har gjort bort sig igen
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

*host* sovjet *harkel*

de säger väl allt?

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-26-2003 20:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Monzoon
tranceaddict

Registered: Aug 2000

The enemy has left the building...

ITWT

Old Post Jan-26-2003 20:05  Sweden
Click Here to See the Profile for DJ Monzoon Click here to Send DJ Monzoon a Private Message Add DJ Monzoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by reveal
killen bara plojar

I know - so am i!

Greetz
NL

Old Post Jan-26-2003 20:07  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

För den som inte vill se längre än till sjävla uttalande och inte efterspelet så har det faktiskt gjorts utresningar i partiets egna led.

Har inte haft intresse nog att sätta mig in i Schymans affärer. En fråga jag ställer mig är; Har inte hon en revisor som skött hennes dekeleration? I vilket fall som helst har jag svårt att känna något större avsky mot hennes agerande då jag säkerligen hade hade handlat på ett likande sett, men det faktum att hon inte förespråkar samma politik som mig sätter henne i en helt annan situation.

Sveriges har nu i alla fall förlorat en personlighet i dess politiska värld.

Old Post Jan-26-2003 22:53  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by AC.
För den som inte vill se längre än till sjävla uttalande och inte efterspelet så har det faktiskt gjorts utresningar i partiets egna led.

Har inte haft intresse nog att sätta mig in i Schymans affärer. En fråga jag ställer mig är; Har inte hon en revisor som skött hennes dekeleration? I vilket fall som helst har jag svårt att känna något större avsky mot hennes agerande då jag säkerligen hade hade handlat på ett likande sett, men det faktum att hon inte förespråkar samma politik som mig sätter henne i en helt annan situation.

Sveriges har nu i alla fall förlorat en personlighet i dess politiska värld.

Hon har säkert haft en revisor, men det gör ändå ingen skillnad. Jag instruerar min revisor om hur olika poster bokförts. Schyman har hur uppenbart som helst begått överlagt skattebrott och det skulle förvåna mig otroligt mycket om hon kommer att frias i domstol.

Andra partier skulle till skillnad från V direkt tagit avstånd från vederbörande och på så sett kunnat behålla trovärdigheten. I stället sitter en massa okunniga idioter i TV och skyller på tidsbrist och press. Dessa personer (som aldrig någonsin skulle klara av att driva eget) har inte en djävla aning om vad de lagstiftar om och tycker uppenbarligen att en person överhuvudtaget inte skall kunna hållas ansvarig för några som helst handlingar. Skyll allt på stress, tuff uppväxt och det uttjatade ordet "utbrändhet". Vilket djävla bullshit!

Greetz
NL

Old Post Jan-27-2003 10:35  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Talking

HEHE

Min pappa e revisor...
det var nåt till ja skulle säga om Gurra (gudrun)

hmmmmz, jo det som e d värsta e att hon snacka skit om J-O Karlsson tex... när hans affärer avslöjades....att det var...osmakligt, som hon själv uttryckte sig..

å sen e hon värre själv

skrattretande

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-28-2003 15:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Glorie
HEHE

Min pappa e revisor...
det var nåt till ja skulle säga om Gurra (gudrun)

hmmmmz, jo det som e d värsta e att hon snacka skit om J-O Karlsson tex... när hans affärer avslöjades....att det var...osmakligt, som hon själv uttryckte sig..

å sen e hon värre själv

skrattretande

ah...vilken idiot !

Old Post Jan-28-2003 21:20  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gudrun har gjort bort sig igen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSONIDO SPLaSH [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLuc Poublon - "Quantum Leap" (dc2 Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:56.

Forum Rules: