HardStyle Commercieel? :D :D :D
Dit las ik in een rapportje over Dance in Nederland, uitgevoerd door ID-T en KPMG. (let op de dikgedrukte letters)
http://www.id-t.com/kpmg-rapport/dance-in-nederland.pdf
Bij hardstyle zijn de trefwoorden hard, snel en stoer. Hardstyle is zeer hard met snelle beats.
Het is de hardste en meest duistere van alle housestijlen. Hardstyle is een algemene grote
commerciële stroming die zich kenmerkt door herkenbare melodieën (oude hits of zelfs top
40) en stevige bastonen. Deze stroming kent een grote, vaste kern van aanhangers in een
leeftijdscategorie van 14 tot 23 gelijk verdeeld over jongens en meisjes. Het publiek hecht
niet veel waarde aan mooie dure kleding. Belangrijker is dat de kleding makkelijk zit en dat
de kleding stoer oogt. Met comfortabele jeans en T-shirts, met hier en daar een zondagse
blouse, staat de dress code geheel in het teken van de dansvloer.
Whoohoo,
En die Duncan maar zeggen : Wij zijn niet commercieel!
___________________
Home | Music | Pictures |
|