Själv skulle jag nog bara bränna av mig byxorna eller ngt, menmen... Hur länge har du tränat med det där?
Jan-26-2003 20:59
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
En klunk grön lampolja
MUMS eller.. ehmm.. ja mena.. hmm... urk
Jan-26-2003 21:04
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
hej hej, ja tanka lilla versionen nu här hemma...eftersom brorsan bara har typ nå mb ledigt..
SNYYYYYYYYYYYYGG FILM!
De snyggaste scenerna...nu kollar ja inte hur Kenny ser ut, men bakgrunden så att säga...e helt klart i rondellen (NUUU fattar ja, hahaha, e det i RYD eller? neeeee?? hmmmm, den e inte så stor?) samt i den industrilokalen eller vad det e.COOLT
coolt me lite cityfeeling me å att d e natt..kanske återkommer me mer kritik sen
fresten så trodde ja låten hette ronski-rmx, men d kanske var fel? så står d i min iaf. å inte ronki.... hejdååå
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by cviper
Jäkligt fett!
Själv skulle jag nog bara bränna av mig byxorna eller ngt, menmen... Hur länge har du tränat med det där?
Jag har kört sen i somras...har inte tränat på så jävla länge bara....för kallt ute..lärde mig det mesta dom 3 första månaderna...övade varje dag i Rålis med brorsan och en flaska vatten.
Apropå tabbar, har faktiskt slutat att tabba mig... har inte hänt på ett bra tag..men det är för att jag inte har gett mig in på så mycket mer än det jag redan kan.... minns en gång när dom trassalde sig upp i ansiktet på mig..har bränt bort hår på huvudet flera gånger haha....tur att man är snaggad
En enda gång har jag tappat eld-poisen och det var inför säkert 50 pers mitt i stan. Vi slog ihop oss med gatumusikanter och eldade ihop 800:- med mössa på gatan...då iaf..när jag skulle släcka dom ghenom att snurra tokfort...så släppte jag lite på greppet precis när jag var klar, typ sista varvet. Osså flög den iväg men ingen såg som tur var...tog ett tag att hitta
EDIT: Glorie du har rätt...det står fel HELVETE! nu måste vi släppa en version till
Jan-26-2003 22:23
dbl
Whitesun
quote:
Originally posted by mindshooter
när jag skulle släcka dom ghenom att snurra tokfort...så släppte jag lite på greppet precis när jag var klar, typ sista varvet. Osså flög den iväg men ingen såg som tur var...tog ett tag att hitta
lol
fan att man inte kunde fått se det
Jan-26-2003 22:34
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
the donkey rollers strike again
hehe....aaaa lite pinsamt att d står ronki när ni skulle skicka till dem som gjort låten elle?
Jan-26-2003 22:38
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by Glorie
the donkey rollers strike again
hehe....aaaa lite pinsamt att d står ronki när ni skulle skicka till dem som gjort låten elle?
haha precis..vi ändrar det
Jan-26-2003 22:44
P4z!
see you in another life
Registered: Jun 2001
om ni har tur så kanske Sonorous gillar den så mkt att de tar med några klipp ifrån den till sin musikvideo? om den inte redan finns dvs.
Jan-26-2003 23:01
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Hmmm shit happens som jag brukar säga... men felstavning ser jag inte som pinsamt... *rycker på axlarna* Det är inte credden som vi spänner musklerna för... det är promotion för mindshooters exellenta poi.
Stog även ronki i id3 på mp3an *knas*
haha jobbigt med felstavningen där men ni e inte dom enda....skulle ladda hem låten från hubben så va hälften av alla exemplar felstavade så
jag skulle fan också va intresserad av att filma, kan försöka få loss syrrans DV kamera om jag har tur...vore grymt om man kan ta från flera vinklar å grejer (precis som nån nämde innan, tror de va dio)
har filmat en del innan o så så jag e väl rätt van vid kameraförning också
batteries not included.
- dave
Jan-26-2003 23:52
mindshooter
Neverchanging avatar
Allt är möjligt just nu ska iaf denna smältas och jag ska väl sätta igång och fundera länge på hur nästa ska se ut.... Nästa projekt blir väl förmodligen ännu större..och kanske med 2-3 kameror då Kan säkert få ihop det till någor riktigt fett....