|
Sixpack: Armin/Per/Eye-Riz
Ben ook geweest. Ten eerste: vond het geluid perfect. Superzuiver, niets overstemd. Weet niet wat je vriend bedoelt, maar dat moet je me nog maar eens uitleggen. Zoveel verstand heb ik er zelf ook niet van.
Over het feest: Ik vond het echt geweldig. De sfeer was super, de locatie was prachtig, hele gave lichtshow en een hele relaxte organisatie. Ik was er al heel vroeg toen Eye-Riz begon. Er was nog bijna niemand, maar ze was een half uur a 3 kwartier bezig en iedereen die er was stond al te dansen, inclusief de mensen van de organisatie die nog niiets te doen hadden. Mensen achter de bar stonden mee te huppen. Aan het einde van haar set was de zaal vol en tot achteraan ging iedereen uit zijn dak!
Toen kwam Per. Hoe zal ik het zeggen..... Ik vind dat ie hele goede house draait in een bepaalde stijl, voor de liefhebbers. Maar als de hele zaal uit z'n bol gaat en je gaat daarna als gerenommeerd DJ je set draaien en het publiek valt stil dan denk ik dat je als DJ daar op in moet springen. Dat heeft ie dus helemaal niet gedaan. Hij draaide gewoon zijn set, of die nu aansloeg of niet. (vind ikzelf erg slecht voor een DJ. Draai dan gewoon muziek op je eigen zolderkamertje!)
Daarna kwam Armin. Die had dat dus wel door en had er binnen 15 minuten weer de sfeer inzitten. Iedereen stond weer te springen. Aan het eind van zijn set kwam Eye-Riz erbij staan en hebben ze om en om plaatjes gelegd, waarna vervolgens Eye-Riz de laatste 20-30 min heeft gedraaid. Iedereen volledig uit z'n dak.
Persoonlijk vond ik de platen van Eye-Riz mooier dan die van Armin. Die vond ik wat simpeler, maar hij kan wel een feest maken.
Groot compliment voor Eye-Riz omdat ze de zaal vanaf het begin helemaal los heeft gekregen!
|