Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin van Buuren in Utrecht
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

En, is er uiteindelijk nog iemand naar het Sixpack feest geweest?
Ben wel benieuwd...

Old Post Jun-01-2001 15:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mack
tranceaddict

Registered: Apr 2001
Thumbs down

Nee, ik kon godverdegodver niet. Moest de dag erna om half negen een rijtest afleggen. Damn wat was ik aan het balen.

Vriend van mij was er wel en die vond het geluid extreem slecht. Jammer, want a good sound makes the DJ sound good niewaar.

Eye Riz is wel geweest of niet?

Old Post Jun-01-2001 20:34 
Click Here to See the Profile for Mack Click here to Send Mack a Private Message Add Mack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Ja, ik was er wel!
Ik weet niet precies wat die vriend van je bedoelde, ik vond het geluid echt wel oké hoor... vooral als je het vergelijkt met andere grote feesten, en dan met name feesten van bv ID&T waar je 75 piek neertelt voor een kaartje maar er verder (behalve wat dj-namen)eigenlijk niets voor krijgt (deco's, geluid). Vergeet niet dat het een studentenfeest was waar de entree 12,50 was.

Old Post Jun-01-2001 21:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mack
tranceaddict

Oh, ok. Dan heb jij in dit geval een andere versie over het geluid. Waarschijnlijk is hij een ander geluid gewend. Smaken verschillen.

Hoe draaide Armin trouwens? Vet? Was hij aan het testen met nieuwe tracks? Was de sfeer goed?

Ik baalde echt dat ik niet kon gaan. Is Armin een keer in Utrecht en dan kan ik er niet bij zijn.

Greetz
Mack

Old Post Jun-02-2001 00:09 
Click Here to See the Profile for Mack Click here to Send Mack a Private Message Add Mack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Om je eerlijk te zeggen, ik had Armin nog nooit horen draaien... ik ga bijna nooit naar grote feesten toe. Afijn, hij maakte er wel een feestje van, hij had er wel zin in geloof ik!

Old Post Jun-02-2001 11:07  Netherlands
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001
Sixpack: Armin/Per/Eye-Riz

Ben ook geweest. Ten eerste: vond het geluid perfect. Superzuiver, niets overstemd. Weet niet wat je vriend bedoelt, maar dat moet je me nog maar eens uitleggen. Zoveel verstand heb ik er zelf ook niet van.

Over het feest: Ik vond het echt geweldig. De sfeer was super, de locatie was prachtig, hele gave lichtshow en een hele relaxte organisatie. Ik was er al heel vroeg toen Eye-Riz begon. Er was nog bijna niemand, maar ze was een half uur a 3 kwartier bezig en iedereen die er was stond al te dansen, inclusief de mensen van de organisatie die nog niiets te doen hadden. Mensen achter de bar stonden mee te huppen. Aan het einde van haar set was de zaal vol en tot achteraan ging iedereen uit zijn dak!

Toen kwam Per. Hoe zal ik het zeggen..... Ik vind dat ie hele goede house draait in een bepaalde stijl, voor de liefhebbers. Maar als de hele zaal uit z'n bol gaat en je gaat daarna als gerenommeerd DJ je set draaien en het publiek valt stil dan denk ik dat je als DJ daar op in moet springen. Dat heeft ie dus helemaal niet gedaan. Hij draaide gewoon zijn set, of die nu aansloeg of niet. (vind ikzelf erg slecht voor een DJ. Draai dan gewoon muziek op je eigen zolderkamertje!)

Daarna kwam Armin. Die had dat dus wel door en had er binnen 15 minuten weer de sfeer inzitten. Iedereen stond weer te springen. Aan het eind van zijn set kwam Eye-Riz erbij staan en hebben ze om en om plaatjes gelegd, waarna vervolgens Eye-Riz de laatste 20-30 min heeft gedraaid. Iedereen volledig uit z'n dak.

Persoonlijk vond ik de platen van Eye-Riz mooier dan die van Armin. Die vond ik wat simpeler, maar hij kan wel een feest maken.

Groot compliment voor Eye-Riz omdat ze de zaal vanaf het begin helemaal los heeft gekregen!

Old Post Jun-02-2001 14:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mack
tranceaddict

Smiley DJ

Hey, thanks voor dit mooie verslag. Eye Riz is volgens mij net afgestudeerd aan de universiteit Utrecht. Dus ze zal wel zonder veel moeite geweten hebben hoe ze het publiek moest laten feesten.

Greetz.

Old Post Jun-03-2001 11:30 
Kruimeltje
tranceaddict in training

Graag gedaan.

Nou, dat had ik nu juist van Per verwacht. Die man draait toch al bijna 20 jaar plaatjes als ik me niet vergis. Voor Iris was dit de eerste keer voor zo'n grote zaal, wat de prestatie volgens mij nog groter maakt. Denk dat je nog wel vaker van haar gaat horen! 8-)
Check anders de volgende URL eens: http://www.nexusparties.nl

groetjes

Old Post Jun-03-2001 11:43 
Click Here to See the Profile for Kruimeltje Click here to Send Kruimeltje a Private Message Add Kruimeltje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

De psot hierboven (kruimeltje) is van mij, maar op een of andere manier was er nog ingelogd op de account van mijn vriendin. 8-)

groetjes Dago

Old Post Jun-03-2001 11:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mack
tranceaddict

Wink

Zo'n vermoeden had ik al. Zal die link eens even checken.

Old Post Jun-03-2001 11:50 
Kruimeltje
tranceaddict in training

Talking Six pack

Ik ben ook naar Six Pack geweest en ik moet zeggen dat ik veeeeeeeeeeeels te oud ben voor studentjesfeestjes!!!
Maar goed mijn vriendje studeert nog steeds dus ik huppel vrolijk mee.
Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten van zo'n feest en ik vond het echt helemaal te gek!

Het was een mooie zaal (gezellig voor zo'n grote ruimte) met mooie lichten en goed geluid (ik ben in december naar Innercity geweest waar het stukken slechter was!).

Maar goed ik heb een superleuke avond gehad!
Ik vond alleen Per echt een aanfluiting...ik viel bijna in slaap van zijn muziek.
Van een dj verwacht ik dat hij op zijn publiek inspeelt en er een feestje van maakt!
Armin van Buuren had dat beter door!..ik ben niet helemaal weg van zijn muziek maar wel van de manier hoe hij een feestje bouwt!
Maar voor mij heeft Eye-Riz het beste gedraaid!!
Lekkere opgebouwd met mooie platen en de avond knallend afgesloten!

Volgens mij maakt het ook geen zak uit of ze nou wel of niet afgestudeerd is in Utrecht...als dj wordt je toch beoordeeld op je muziek en volgens mij toets je dat het beste aan de mensen op de dansvloer....en die waren echt wel aan het swingen!

Dus laat die Per maar zitten en geef mij dat Utrechtse wijfie maar!!!

Old Post Jun-04-2001 15:36 
Click Here to See the Profile for Kruimeltje Click here to Send Kruimeltje a Private Message Add Kruimeltje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Mack
Hey, thanks voor dit mooie verslag. Eye Riz is volgens mij net afgestudeerd aan de universiteit Utrecht. Dus ze zal wel zonder veel moeite geweten hebben hoe ze het publiek moest laten feesten.

Greetz.

Wist hij veel dat Eye-Riz van het forum dezelfde als Eye-Riz de dj was

Old Post Jan-21-2002 02:43 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin van Buuren in Utrecht
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown tune #2 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYuzo Koshiro - Overdrive Neurotransmitters [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:31.

Forum Rules: