|
Zelfs ik vind dit gewoon iets waar ik eigenlijk naartoe moet Neem ik wel een discman of mp3-spelertje ofzo mee, zodat ik af en toe wat PvD tunes kan luisteren op de wc ofzo
Maar ff serieus. Ik vind t echt cool dat er opeens dit soort dingen gebeuren enzo. Je kunt dan wel zeggen, wat is t verschil met ene houseparty en dit...tja duh wat is t verschil tussen Pearl Jam op Pinkpop en Pearl Jam in concert in t Gelredome....(of is t nou nog niet duidelijk)
Want je had wel die Tiesto solo in de HMH, maar dat was nog steeds onder het concept Dutch Dimension, en dus niet echt een 100% solo-ding toch 
Ik krijg echt van die Beatles-visioenen haha, niet dat ik erbij was ofzo Straks echt wereldwijd een Tiesto-Mania
Ik zag laatst ook één of ander blad bij de kassa van de Konmar liggen, waar een foto van DD op stond, Tiesto van achteren af gefotografeerd met het publiek erbij op, en er stond groot onder "Ons succesvolste export-product" ofzo. Echt vaag. Tiesto is dus echt van "ons"...van al die mensen die eerst helemaal niet wisten wat trance enzo was...raar...grappig ook 
Ik vind m iig een held. Van mij mag ie flink gaan profiteren van z'n sterren-status...go tijs 
Als het maar niet zo gaat met de hele scene 
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|